Mijn schoonvader vertelde dat ik moet oppassen met verven in huis. Heb ik dus afgelopen zondag geverfd (wist niet dat ik zwanger was) Maar niet met water oplosbare verf. Ik heb dus allemaal van die stink verf in huis. Denk je dat ik wel kan verven met een kapje op mijn neus? Liefs en bedankt alvast.
Toen ik 35 weken was van mn oudste mocht ik van de vk gewoon ververen als ik maar een kapje om neus en mond deed en goed liet ventileren.
ik heb aan 25weken gewoon de kinderkamer geverfd.jurre ziet er perfect normaal ui!,wist zelfs niet dat dit gevaarlijk kon zijn
Kan idd wel stinken...maar als je gaat verven zorg je er toch altijd voor dat je de ruimte goed ventileert? Nu even extra in de gaten houden...je wil niet te veel stank op snuiven Zou me er niet zo druk om maken...tenzij je een prof schilder bent en dagelijks in die oplosmiddelen en stank staat
Ik heb ook gewoon de babykamer geverfd nog toen ik zwanger was, zonder kapje. Gewoon goed luchten, dan kan het weinig kwaad.
Tijden het verven gewoon heel goed alles tegenover elkaar open zetten. Een paar dagen later stinkt het nog wel, maar dan zijn volgens mij de gevaarlijke oplosstoffen al vervlogen. Dus dan stinkt het alleen nog maar. En je kan natuurlijk altijd een kapje opzetten als je het niet vertrouwd, maar dan iig ook heel goed luchten zodat de oplosstoffen weg kunnen.
Me zus heeft ook gewoon geverfd. Ze moest goed ventileren en in een ruimte zijn waar je niet de hele dag in zat. Dus het was raam open ventilator aan het ze is aan het schilderen gegaan van de babykamer.
ik ben ook alsnog gaan verven.... de kamer moest af, de verf was al gekocht, en had niemand anders die het kon doen. merk wel dat ik er meer last van heb dan wanneer ik niet zwanger ben (meer hoesten, misselijk van de lucht, het slaat me direct op m'n luchtwegen en m'n oren gaan dicht) maar heb verder een gezond kindje gekregen hoor