hier de mooiste egaalste huid als ik niets doe, beetje gezichtscrub af en toe, cremepje en zonder zeep wassen. klaar.. oogmake up is voldoende bij mij en daar laat ik ook eerst een oogcreme goed intrekken voordat ik er wat op smeer. alleen bij giga wallen en belangrijk iets wil ik nog wel eens klein beetje consealler en beetje poeder gebruiken, maar dat zal 1 x per half jaar zijn.. (jat dan ook vaak beetje van mijn zusje haha, want zoalng blijft dat natuurlijk niet goed)
Hier ook geen mooi perzikhuidje, maar inmiddels wel wat goede middeltjes gevonden die wel helpen zonder dat je er als een ontplofte make-up kip uitziet. Ik gebruik Idealist van Estau lauder. Een serum wat oneffenheden verhelpt en de foundation van chanel. De foundation is redelijk transparant, maar camoufleert wel de rode plekjes. In tegenstelling tot andere foundation krijg je geen dicht geplamuurd gezicht. Van beiden heb je echt maar een druppeltje nodig. Het is wel nogal prijzig (ruim 50 euro per stuk), maar je doet er lang mee. Van de foundation bijna 18 maanden en de serum ongeveer 9 maanden. Verder gebruik ik nauwelijks make-up. Ik hou van naturel. Soms wat mascara en een lipgloss. Wel gebruik ik tweemaal daag een facewash om mijn gezicht goed te reinigen. Gewoon een goedkope, want daarin merk ik geen verschil tussen duur en goedkoop.
Ik ben gelukkig gezegend met een redelijk egale huid. Wel een gevoelige, en ben erg blank van mezelf dus je ziet wel alles. Mijn dag begint altijd met het wassen van m'n gezicht met lauw water, droogdeppen en dan oogcreme (Olaz) en dagcreme (Aldi) op. Daarna tandenpoetsen, kan de creme mooi even inwerken. Ik smeer altijd een beetje foundation van Max Factor (die lichte lijn, met dat groen) onder m'n ogen en ook op m'n oogleden. Dan schijnt het niet zo blauwig door zeg maar. Op m'n neusvleugeltjes en kin krijgen ook altijd een dun laagje. Dan een poedertje over m'n hele gezicht en een poeder-blush (Rimmel) op m'n jukbeenderen. Dan twee laagjes mascara op (Max Factor), stipjes met een kohl (Hema) onder m'n ogen (zo'n lijn vind ik zo hard) en m'n wenkbrauwen bijkleuren met een poedertje (Etos). 's Avonds moet alles er weer af. Ik denk dat make-up tegenwoordig echt niet zo slecht voor je huid is, maar je moet het natuurlijk niet laten zitten Eerst een reinigingsmelk, dan een tonic en vervolgens m'n nachtcreme. (alles van Aldi) Een a twee keer in de week gebruik ik een gezichtsscrub van Clinic. Het klinkt veel misschien, maar het kost me zo'n 10 minuten 's ochtends en 5 minuten 's avonds.
Ik gebruik altijd eerst een tonende gezichtprimer. Ik heb zelf een gele ondertoon ( wat ik zelf niet zo mooi vind... ) en door de primer te gebruiken neutraliseert die kleur een beetje. Daar wordt mijn hele gezicht al een beetje dezelfde tint/toon van. Dan ga ik oneffenheden wegwerken met concealer. Ik heb zo'n concealerpaletje met verschillende kleuren. Zo gebruik ik de roze concealer onder mijn ogen ( tegen donkere vlekjes en kringen ), daarover een laagje foundation gedept. Op rode plekjes ( een verdwaald roofje of puistje ) gebruik ik een stipje groene concealer. Ook dit dep ik weg af met foundation. De foundation, die ik eigenlijk alleen onder mijn ogen en over oneffenheden gebruik, poeder ik af, evenals mijn hele gezicht, met transparante poeder van MAC. Daar krijg je echt zo'n mooie egale, zachte afwerking van. Daaroverheen ga ik dan met blush en eventueel, in de zomer, bronzer, overheen om gezellige blosjes te creëren. Mijn huis is vrij egaal, op wat 'wallen' en donkere huis onder mijn ogen na. Ik gebruik trouwens ook goede gezichtsverzorging die de huid ook echt wel oppeppen. Estee Lauder Idealist ( voor gezicht en zo'n kleine tubetje voor de ogen ) en Estee Lauder Sheer Tint Release. Ik koop het vaak alleen in de sale bij de Sephora, maar doe er best lang mee... Het is namelijk niet echt goedkoop, maar zo'n feest om te gebruiken!
Ik heb van mezelf al een vrij egale huid. Wel erg peach dus met roze ondertoon en heel licht van mezelf. Ik gebruik vrijwel altijd in de warmere dagen een zelfbruiner van Sunlabs (10x beter dan zonnebank). Dat geeft mijn huid al een wat gezondere egale look zonder make up. En dan gebruik in nog een BB cream die ik uit Japan bestel en mix met een wat lichtere foundation indien nodig. En ik gebruik een concealer voor onder me ogen en rode plekjes indien ik die heb. Verder nog iets van een shine poedertje of iets. Krijg altijd complimenten over mijn huid dus het zal wel goed zijn dan.
Ik bestel het via de creditcard van m,n moeder, verzendkosten zijn meestal rond de 5 euro. Het is hele goede make up zonder dat j gezicht geplamuurd is!het ziet er zo natuurlijk uit. Mensen zeggen meestal goh wat zie je er goed uit. Op vakantie geweest? Je moet er wel een goede kwast bij bestellen moet je even Google welke fijn is van hun, ik gebruik die platte van hun,weet zo niet hoe die heet even Google dus. Everyday Minerals | Everyday Naturals Duurt wel even voordat t in Nederland is 3 weken ofzo. Maar je kan er heeeel lang mee doen. En je huid knapt er echt van op. Succes ermee. En gewoon doen!!!!! Spijt krijg je niet, je wil nooit meer anders..wel een kwestie van de juiste kleur zoeken. Je kunt er trouwens ook samples bestellen dat zijn kleine potjes en dan kun je kijken welke kleur t beste bij jou huid tint past deze zijn gratis..GEWOON DOEN
Eerst een laagje BBcream, en daarna een laagje Superstay 24H van Maybeline.. Maar moet wel eerlijk zeggen dat ik niet heel veel last heb van Acne oid..
als jullie meer willen weten over etat pur laat het me weten ik schrijf namelijk een artikel over ze en ik moet zeggen ik been zeer enthousiast daarnaast doe ik vanaf 16 juni ongeveer een 2 wekelijkse update wat het voor mijn huid doet 2 maanden lang!
Waarom zou je moeilijk doen, creditcard, verzendtijd.....tis hier ook verkrijgbaar: Start met Mineralogie 4-Piece Starter Kit! Ervaar minerale make-up!
Ik gebruik Bare Minerals, volgens mij lijkt dit op wat jij noemt. Sephora verkoopt het, is erg fijn spul.
De nieuwe nude van loreal. Witte tube paarse dop. Die is transparant, is handig. Kleur past zich naar jehuid aan.hoef je niet als met foundation te stoeien met juiste kleur.
Als het echt zou werken wel maar vind hem verschrikkelijk! Hij valt bij mij veel te oranje uit en ik had de lichtste. Verder vind ik hem wel een mooi naturel resultaat geven.
Deze is 'kleurloos'.... Jij hebt t denk ik over garnier....die is er in meerdere tinten, ja dan is t zoeken. http://www.beautylab.nl/2012/05/advertorial-loreal-paris-nude-magique-bb-cream/:) deze bedoel ik...
Dit is een ander merk en hier moet ik weer helemaal naar mijn kleur zoeken, ik hou het bij mijn eigen every day minerals uit Amerika nooit geen problemen mee gehad en zoveel gedoe is het niet.