Ik zag net in een ander topic iets over herfstversiering voorbij komen, en dacht: "Ja! Ik wil dit jaar ook!" Iemand al in de herfst-sfeer versierd, of foto's van vorig jaar? Ik hoop dat ik er leuke tips/ideeen uit kan halen!
Deze is van een aantal jaren geleden, moet nu nog het bos in en pompoenen kopen. Ik maak meestal een herfst/halloween combinatie. Op de glasplaat ligt mos met kastanjes, eikels etc
En deze op de eettafel....(had ook nog een vaas met kastanjes maar die waren gaan schimmelen) View attachment 185098
Die hierboven op de tafels vind ik echt super mooi zeg...ik hou zelf niet van teveel tilatijnjes..maar dit is rustig maar toch herfstachtig nice
Dankjewel! Nee hoor, de krans is kant en klaar en die andere blaadjes en besjes zaten aan een soort slinger en heb ik los gehaald en samen met wat paddestoelen eromheen versierd. Ik heb dit weekend trouwens paddestoelbeeldjes gekocht en die staan nu op mijn vensterbankjes in mijn keuken (beeldje-rood plantje-beeldje). Zal ik vanavond ook wel een foto van maken.
Heb hier nog niks. Heb gister alles opgeruimd en schoon gemaakt, dus mijn vensterbank is nog bijna helemaal leeg en staat te wachten op nieuwe versiering! Wil als het deze week een keer droog is, gezellig met mijn meissie naar het bos gaan.
Hier mijn herfstversiering... Ben helemaaaal geen fan van de herfst; Brrr kou en regen, het word er zo triest van allemaal! Op deze manier word het toch nog wat gezelliger. En een mooie bos bloemen in herfstkleuren en met rode blaadjes erin.
@ Anna6 Dat ziet er super leuk uit joh, helaas ben ik niet zo creatief dus heb het simpel haha. Hatjseee, denneappels erop geknald en klaariskees!