Wie van de dames zit bij Oxxio?

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaVanGilani, 10 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

En hoe bevalt het? Zit nu bij Essent maar hoor best goeie verhalen over Oxxio.. dus vertel!:D

2. Ik ben in februari overgestapt naar Oxxio, en in mei heb ik weer opgezegd.. Moet ik nog meer zeggen? :D

3. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij zitten al een jaar of 5 bij Oxxio en we hebben nooit problemen gehad, dus wij blijven lekker zitten.

4. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Hahaha das duidelijke praat! Mag ik vragen wat de reden was?

5. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Wij zitten er ook bij, ook nog geen problemen gehad!

6. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

hier ook oxxio. ik heb in het oude huis wel hoge jaar rekeningen gehad maar dat had ik bij een ander ook gehad;)

7. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ja, wij zitten er al een jaar of 5 en ik heb tot nu toe nog nooit problemen gehad. Ik ging voordat ik naar Oxxio ging er ieder jaar alleen maar op achteruit (lees: meer betalen), sinds Oxxio kreeg ik ieder jaar alleen maar terug.
    Tot afgelopen jaar, doen ik 14 euro moest bij betalen voor het eerst.

Dus hier een positief verhaal ...

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik zou gewoon kijken welke aanbieder voor jou t goedkoopste is...Voor ons was dat energie direct

9. Ik vind het sowieso héél vervelend dat ze gas en energie apart afschrijven. Ik wilde mijn voorschotbedrag in totaal op 150 euro zetten, maar toen stond ineens zowel gas als energie op 150 euro, en werd er dus 300 euro per maand afgeschreven. Je kon maar 1 keer per 6 maanden je voorschotbedrag wijzigen, en daar kon absoluut geen uitzondering in gemaakt worden.. Dus tja, toen ben ik afgehaakt ;)

10. Smnee

Smnee Niet meer actief

Klopt! Maar dit hadden ze me uitgelegd... En samen met die verkoper heb ik toen uitgerekend wat het beste zou zijn om betalen aan de hand van m'n meterstand.
    Ik ben heel blij met ze, ze zijn enorm veel goedkoper dan de Nuon, en toen we het contract 'moesten' verlengen kregen we een ipad:D

Deel Deze Pagina