Rechtsbijstand Centraal Beheer

Discussie in 'De lounge' gestart door Casara, 19 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.263
    416
    83
    Wij hebben nu nog de rechtsbijstand via de DAS. Daar zijn we erg tevreden over. Nu kan ik via mijn werk bij centraal beheer de rechtsbijstand krijgen met een leuke korting. Wat zijn de ervaringen van deze verzekering?

2. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.263
    416
    83
    Niemand?

3. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.263
    416
    83
    up...

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nou, ik heb gehoord dat de DAS juist een stel tijgers zijn die zich echt voortdurend hard voor je maken - en over Centraal Beheer heb ik niks gehoord. Dat zou voor mij al een slecht teken zijn :D Als ik namelijk al van je gehoord heb, dan is het echt een reputatie want ik leef regelmatig onder een grote steen :p

5. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Bij Centraal Beheer krijg je te maken met Achmea Rechtsbijstand.

Wij hebben van jan 2014 tm juni 2015 met hen te maken gehad. Ik ben erg positief.

Als je net een melding maakt heb je geen vaste contactpersoon en duurt het wel lang als je belt, omdat de persoon die je dan spreekt het gehele dossier moet lezen, maar als het éénmaal serieus wordt krijg je een vaste contactpersoon en daarvan kreeg ik binnen 1 uur altijd een reactie als ik hem mailde.

6. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Hier ook positief over achmea rechtsbijstand

7. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Hier hele goede ervaringen met Achmea (de rechtsbijstand van Centraal Beheer). Bieden zeer goede juridische hulp en zijn goed bereikbaar. Altijd erg goed geholpen, ook in ingewikkelde arbeidsconflict-situaties. Moeten er (helaas) waarschijnlijk binnenkort weer gebruik maken van een jurist van Achmea. En ze blijven vriendelijk en erg goed helpen. Zijn in geval van schade-uitkeren erg snel.

8. Catootje80

Catootje80 Bekend lid

30 aug 2014
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben toentertijd overgestapt van DAS naar Achmea. Heb er geen gebruik van gemaakt, dus kan je er niks over vertellen, maar heb er nog nooit wat slechts over gehoord :)

9. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik ken Achmea niet als klant, maar wel 'achter de schermen'. Ik zie hoeveel tijd en energie ze steken in klantvriendelijkheid. Dat is echt super. Qua vakkunde zal het wel goed zitten, denk ik. Maar dat denk ik van DAS ook. En je kunt altijd wel ergens net een mindere medewerker treffen.

Deel Deze Pagina