Ervaringen BudgetEnergie?

Discussie in 'De lounge' gestart door Banaantje81, 4 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Onlangs gehoord dat het loont om af en toe over te stappen van energieleverancier. Wij zitten nu al bijna 7 jaar bij Eneco en hebben via de website van Consumentenbond ontdekt dat BudgetEnergie (met contract van 1 jaar) het goedkoopst is omdat ze een leuke welkomstbonus hebben.

Heeft iemand ervaringen met BudgetEnergie?

2. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.282
    6.195
    113
    Whaha, ik vroeg me net precies hetzelfde af, ik zat er ook naar te kijken. Dus kom maar op met de ervaringen!

3. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    wij hebben daar vorige week een aanbieding van gehad... we kregen ook een bonus zodat je aan het eind van het jaar terug zou krijgen.. maar voor ons loonde het na alles goed na te rekenen toch niet om over te stappen.

maar de dag nadat we de offerte/contractmail kregen (dan heb je nog 7 dagen om je te bedenken) hadden we al een incassomail van hun binnen dat we nog steeds niet betaald hadden nadat de betalingstermijn was verstreken...???? sorry?

we hebben het dus niet doorgezet. had er geen goed gevoel bij, ze wilden een beetje te graag :D

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.096
    3.878
    113
    Wij willen ook overstappen, gisteren toevallig ook gekeken en daar kwam Budgetenergie dus ook als goedkoopste uit de bus. Zij het niet dat ik vorige week een ontzettend opdringerige verkoper van Budgetenergie aan mijn deur had, heb de deur in zijn gezicht dichtgeslagen en dat wil wat zeggen, want dat doe ik niet zo snel. Geen goede indruk als hij representatief is voor die maatschappij, dus we kiezen toch voor een ander, als het nou een verschil van dag en nacht was, maar dat viel wel mee. Bovendien vind ik goede service ook wat waard en ik heb nog nooit van Budgetenergie gehoord en vraag me ook sterk af hoe hun service is als de rekening bijv. niet klopt of er andere dingen mis gaan.

Deel Deze Pagina