Mijn zoontje drinkt 4 x 180/6 en ik doe in 3 flessen 1 voedingsschepje Nutrix erdoor anders red hij t niet om 4 uur erop te doen en dit werkt prima. (Flessen ophogen naar 210/7 niet, ging hij spugen dus teveel zeg maar..) En de 4e fles om 19.30 krijgt hij pap in. Alleen op de Nutrix pak staat 2-3 eetlepels, maar dan is de pap bij ons nog best dun en heeft hij de fles zo leeg. En hij slaapt erop tot 06.30 dus net iets te kort zeg maar.. Mag je die papfles ook met meer pap aanmaken, dus bijvoorbeeld 3,5-4 eetlepels? (210/7 en dan papfles maken maakt niks uit, nog 06.30 honger!)
je zoontje is nu bijna 6 maanden, kijk eens hoeveel eetlepels er bij die leeftijd op het pak staan voor een fles of een bord. volgens mij mag hij al meer eetlepels hebben. probeer eens 4 in de fles hoe dik het dan wordt. groetjes, Miranda
Op het pak staat bij 6 maanden ook 2-3 eetlepels in een fles en 5-7 van een bord. Veranderd dus niet kwa leeftijd, maar hij red het nu niet helemaal meer op 3 eetlepels, daarom was mijn vraag omdat hij nu ook ouder/zwaarder is mag hij ook 4 eetlepels als het te drinken is uit de fles? (Want kan dan ook altijd nog 10cc meer water doen als het net iets te dik is)
als er staat 5-7 van een bord houdt dat in dat hij in principe die hoeveelheid mag hebben. kijk dus maar hoeveel erin de fles kan zodat het wat dikker is. dat mag best. groetjes, Miranda
Onze zoon krijgt al 1,5 maand 4 schepjes (voedingsschepjes) nutrix erdoor! Waarom zou een beetje meer niet kunnen? langzaam proberen een half schepje meer zou ik doen alsk jou was!