Ik heb weer wat bedacht vanmorgen , bij de Lidl hebben ze nu italiaanse producten ben er gek op , heb nu cannelloni pijpjes meegenomen maar kan niet echt vinden hoe ik t lekker maak vooral veel recepten met witte kaas en spinazie :S en daar houden wij nie zo van nu heb ik bedacht om t gehakt aan te maken met italiaanse kruiden , ei en uitjes en knoflook en als saus dan tomatensaus met groente te maken en die over de pijpjes heen te gooien en er dan bechiamelsaus met kaas overheen te doen , zou t lekker worden of hebben jullie andere ideen zonder spinazie ?
Je hoort de pijpjes te vullen en niet de saus erover te doen. Alleen een bechamel of tomatensausje erover. De vulling wordt idd vaak gedaan met spinazie maar je kunt het ook met gehakt en groenten doen zoals je beschreef. Alleen moet de saus dan niet te vloeibaar zijn omdat het in de pijpjes moet blijven zitten.
ik heb de pijpjes gevuld met gehakt dmv een spuitzak , werkte perfect laagje saus op de bodem van de ovenschaal , pijpjes erop gelegd en toen de saus erover heen met mozzarella t was heerlijk Saus was wel iets te dik geworden maar maakt nie uit t was lekker