Deze is erg lekker als lauwwarm gerecht. Zeker als het zonnetje schijnt.... Recept Citroenspaghetti Met Rucola En Zalm | Smulweb.nl
Hm zag vandaag hele coole spaghetti. Of het heel smakelijk is weet ik niet maar ik durf te wedden dat het ontzettend kinderproof is. Knakworst in stukjes snijden, paar "slierten" rauwe spaghetti erdoor prikken... En dan zo koken Zag er heel cool (maar wellicht wat smakeloos voor de liefhebber) uit. Maarja.. Hoeveel kinderen het liefst enkel ketchup op hun pasta? Best veel volgens mij
Gehakt rul bakken Gesneden ui erbij Rode en gele paprika Champignons Klein potje erwten en wortel van bonduell Zakje mix van honig Een pot pastasaus Een snufje bloem om de saus wat meer te binden. En als ik daar zin in heb doe ik er nog wat fijngehakte maggiplant door.
Uien, knoflook, courgette en gehakt samen in de pan bakken met zout en peper naar smaak. Als het gehakt gaar is, een blikje tomatenpuree er door heen en 3 minuten laten staan. Dan 1 half bikje gesneden tomatenblokjes erdoorheen en zo nog 10 minuten laten pruttelen. Op het eind verse basilicum blaadjes erover heen met kaas en knoflook olijven.
Gehakt, ui, courgette, wortel. Dan een blik tomatenblokjes of tomatenpuree en lekker inkoken. Op 't einde er flink wat italiaanse kruiden, verse basilicum en peper doorheen. En dan serveren met geraspte kaas. Geen pakjes zakjes of kant en klare potjes hier in huis.
ik heb altijd verse groente (wortel,courgette,ui,champions,prei) gehakt daar maak ik gehakt ballentjes van en dan bolonege saus en spaggeti jammie
hmm hier varieert het ook beetje aan de hand van wat er in huis is. in ieder geval zitten er altijd tomatenblokjes in en een hele berg groenten en gehakt. gecombineerd met sambal, sojasaus en (italiaanse) kruiden. andere variant die we graag eten is met boursin en spinazie/zalm of... heel cheap en studentikoos.. blikje van die champignonsoep die je nog moet aanlengen met water en daar uitgebakken chorizo doorheen. smaakt geweldig maar je moet je eters natuurlijk niet vertellen wat je er precies in gedaan hebt want dan val je ontzettend door de mand qua kookkunsten en neemt niemand je ooit nog serieus
Met spinazie, kruidenkaas, spekjes/cashewnoten, evt champignons en een uitje staat er ook tussen, maar ooh die is lekker.. kruidenkaas van philaphelipa!
Ik heb diverse versies. Maar ik maak het wel altijd vers. Spaghetti met spekjes: Blikje gepelde tomaten klein blikje tomatenpuree spekjes Ui knoflook Bak de spekjes tot ze bruin zijn Pel en snipper de ui en snij de knoflook in kleine stukjes. Fruit de ui en knoflook even op laag vuur aan in een grote pan. Ik gebruik meestal de wok. Doe daar de spekjes bij en roer even lekker door. Gepelde tomaten erbij en de tomaten kleinprakken. Op laag vuur rustig laten koken zodat alle ingredienten lekker in elkaar opgaan. Op smaak brengen met peper en zout De spaghetti kookt inmiddels. Afgieten en daarna bij je saus mengen in de wokpan. Blikje tomatenpuree erbij doen en goed mengen (tomatenpuree maakt dat de smaak van tomaten extra naar boven komt). En klaar . De andere versie is de Griekse versie van mijn vriend (of eigenlijk zijn moeder). Hoop dat ik 'm goed neerzet. Rundergehakt knoflook ui tomatenpuree Ui en knoflook kleinsnijden en aanfruiten in de pan. Rundergehakt erbij. Net zolang totdat het echt allemaal kleine stukjes gehakt zijn. Op smaak met zout en peper. Tomatenpuree erbij en heel zachtjes minimaal 20 minuten laten pruttelen. Spaghetti gaat er later apart bij. Lijkt simpel maar het is oh oh zo lekker .