Hoe maken jullie de vloer schoon met huisdieren?

Discussie in 'De lounge' gestart door Deedee91, 9 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycey

Joycey Niet meer actief

Er wordt 2x per week gestofzuigd en elke dag een keertje de bezem erdoorheen gehaald met daarna stoffer en blik. Daarnaast gewoon een keertje dweilen met allesreiniger.

2. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Toen we nog in ons appartement woonden hadden we al 3 katten die niet buiten kwamen, een hond, en een baby/dreumes.. toen stofzuigde ik dagelijk, evenals stoffen.

Nu wonen we in een eengezinswoning met de 3 katten en veeg/stofzuig ik nog dagelijks. Dweilen 1x per week.. en de katten komen nu wel buiten :)

3. Mamaa6

Mamaa6 Bekend lid

10 jun 2015
    933
    563
    93
    Twee keer per dag stofzuigen en dweilen met honden

4. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.646
    5.686
    113
    Ja wij hebben ook foli op de bank! werkt super goed. Hoef alleen even met de black en decker er over in de ochtend en klaar. In de avond nog een keertje extra indien nodig.

5. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.646
    5.686
    113
    Ben niet de enige die er een dagtaak een heeft zo te lezen :p

Heb inmiddels de swiffer in huis, lang leve internet en snelle levering. Ben nu al zeer tevreden!

6. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Bedankt voor jullie reacties Zilvervosje en DeeDee91. Als het vakantiegeld er is wil ik toch echt eindelijk eens tot een aankoop overgaan. Vindt het nu zoveel geld voor "zomaar", maar ik kan me voorstellen dat wanneer het werkt het zijn geld zeker waard is!

Deel Deze Pagina