Ei, gehakt kruiden paprika van silvo heet het merk volgens mij een uitje snipperen en rundergehakt. Ik doe veel boter in de pan dan dichtschroeien en bakken tot ze zo goed als gaar zijn water erbij een half uurtje sudderen maggi erbij en klaar
Naar aanleiding van het vorige topic over gehaktballen heb ik het recept van de Librije geprobeerd: heerlijk! Echt een stuk beter dan zo'n zakje gehaktkruiden uit de supermarkt.
Recept van kookboek school - ei - zout - peper - melk - nootmuskaat - paneermeel En soms uitjes/peterselie/tomaat er door.
Gehakt Ei In melk geweld sneetje witbrood Ui gesnipperd Verse zwarte peper Zout Scheutje worchester saus En dan met natte handen ballen draaien
Ik meng het gehakt met een zakje nasi kruiden. Verder doe ik er niks mee haha. En smaakt erg lekker :-D
hier giga gehakballen monsters thuis dus maak ze regelmatig! kilo gehakt! 2 zakjes gehaktkruiden beetje peterselie en fijn gesnipperd uitje erdoor ei panneermeel en altijd maar dan ook altijd bak ik ze in vloeibare croma! boter maakt of breekt de smaak vind ik hahahaha dus croma is een must!
Ligt eraan waar ik zin in heb, soms met ketjap, knoflook, zout, peper, uitje, kruidnagel, en dan maak ik smoorballen. Soms lekker simpel bij de stamppot, zout, uitje, peper, eitje. Mjam Paneermeel vermeid ik, omdat ik aan het afvallen ben, en we gebruiken alleen rundergehakt.
Rundergehakt, ei, paneermeel, gehaktkruiden, knoflook, mosterd. Goed kneden, ballen maken, blue band in braadpan goed bruin laten worden, ballen erin en zorgen dat ze rondom bruin zijn. Eventueel ui mee bakken of in het gehakt mee mengen. Dan afblussen met water en laten sudderen.