Hmm klinkt heerlijk. Ik denk dat we vanavond met zn allen naar baby2011 moeten gaan om gevulde eitjes te eten geniet ervan!
Ik meng het eigeel altijd met sandwichspread.. ook erg lekker! Beetje peper en zout erdoor. En erop (meer voor de leuk) wat paprikapoeder en een klein stukje augurk..
Eigeel, mayo, bieslook, klein beetje kerrie, peper, zout! Ik strooi er altijd een klein beetje paprikapoeder over! Soms als ik zin heb doe ik er een klein beetje fijn geraspte kaas in en leg ik er fijn gesneden stukjes ham op! Op mijn werk doen we er ook wel eens krabsticks doorheen en een garnaaltje erop!
Fijn gesneden uitje, mayo en curry. En dan als garnering paprika poeder of een beetje bieslook. Datis mijn vegetarische versie. Ik maak ook vaak 1 met tonijn, dan is het hetzelfde als bovenstaande, alleen minder mayo en curry, tonijn uit ik( tonijn op water!) en dat goed uitlekken, en dan afhankelijk van de hoeveelheid eieren de tonijn erdoor. De garnering is dan een stukje tonijn, iedereen hier vind ze heerlijk!
Beetje aromat, gesnipperd augurk, gesnipperd ham en mayonaise en ketchup. Bovenop afmaken met wat verse bieslook.
Mayo, paprikapoeder, kerriepoeder, heeeeel fijn gesnipperd uitje en dat mengen met de eigeel. Als garnering bieslook en nog beetje paprika of kerriepoeder.
Mayonaise Heeeeeel fijngesnipperde ui Heeeeeel fijngesneden knoflook Kerriepoeder Paprikapoeder (voor erop) Fijngesneden peterselie of bieslook (net wat je in huis hebt of wat je lekkerder vind) Eventueel peper en zout
je hebt ze al lang klaar en misschien op maar mijn moeder roert altijd wat boursin door het eigeel en een klein beetje kerrie, dat smaakt ook heerlijk!
Eieren koken 7 minuten, eigeel mengen met mayo en een theelepeltje mosterd. Dan in de eitjes en wat paprika poeder eroverheen gegarandeerd succes !