Hey meiden, Ik heb gisteravond m'n haar geblondeerd. Nu heb ik een probleempje: m'n haar heeft 2 kleuren! Ik heb van mezelf donkerblond/licht bruin haar. Nu had ik het geverfd met koperbruin een hele tijd geleden. Nu is de uitgroei lichter (gelig) dan de rest waar nog verf in zat van de vorige keer kleuren (dit is meer oranje). De rand van uitgroei heeft dus een andere kleur. Kan ik het laten blonderen met blondeerpoeder van de kapper om het weer egaal te krijgen? En gaat dan misch die gele en oranje gloed er ook uit?
Kan je maar 1 tip geven : blondeer je haar alleen bij de kapper. Ik laat het wel om het thuis te doen, ook 1 keer gedaan met als gevolg een oranje/geel haar. Maar ik hoop dat je snel een oplossing krijgt!
Als je je hele haar ontkleurd hebt moet je er daarna een as kleur in doen dan laat de warme gloed verdwijnen.. 1 tip met ontkleuren doe het spul aanmaken met cremespoeling dar.is ietjes beter voor je haar hahahah..
Heb het jaren zelf gedaan met dezelfde verf. Ging altijd goed. Alleen toen deed ik het rechtstreeks in m'n eigen haarkleur hihi. Dus dit was even schrikken. Als die rand kleurverschil eerst maar weg is, dan ben ik al blij
beige kleurspoeling erover heen.. deden wij in de kapsalon altijd en werkt super ben je en geel en oranje kwijt
Kleur op kleur maakt niet lichter, dus je pakje blond heeft op je eigen haar wel gepakt maar op de koperkleur die je erin had niet. Ga naar de kapper en zij kunnen het event met een juiste blondering weer egaal krijgen. Ik zou er niet zelf nog iets in gooien hoor!!
Ja maar dat licht eraan hoe licht de koper kleur is natuurlijk. Als het een donkere koper kleur is word dat ook een beetje lastig denk ik.
De koperkleur was al heel erg weggetrokken. Het was ongeveer net zo als m'n eigen haarkleur. Vandaar dat ik er ook niet bij stilgestaan heb dat het anders uitpakte op de verf die er nog in zat. Ik ga zometeen naar m'n schoonzusje. Die is kapster in opleiding en die heeft blonderspul uit de kapsalon. Hoop dat het werkt Laat het wel even weten vanmid.
oo jeetje.. ! das minder ikz ou ook naar de kapper gaan oo nu we het hier toch ove rhebben heb ik ook een vraag ik heb kastanje bruin haar maar wil het ook naar blond hebben ! kan dat?
Van nature kastanjebruin? Het kan wel maar ik zou echt naar de kapper gaan, blonderen is vaak heel lastig. Kastanjebruin haar bevat van nature veel roodpigmenten. De kans is dus groot als je er zomaar een blondtint overheen zet hij geel gaat uitslaan. Je zou echt voor een asblond tint moeten gaan en zelfs dan is het tricky. In de salon hebben ze vaak (wij wel iig) speciale blond tinten voor donker haar.
Ik heb mijn haar een tijdje geleden zelf ook geblondeerd en heb er 1 ding van geleerd..ik doe het nooit meer zelf en als ik het ooit weer blond wil dan ga ik naar de kapper ! Als je het al een keer geverfd hebt en je gaat er weer met blondeerpoeder overheen dan wordt het heel droog en touwerig. Zou echt naar de kapper gaan
Het is weer helemaal goed gekomen gelukkig Schoonzusje heeft er blonde plukken door gedaan en nu lijkt het prima.