Puist/abces onder mijn borst ter hoogte van de beugel

Discussie in 'De lounge' gestart door jessi, 6 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Ik heb denk ik een puist/abces onder mijn borst en ik word gek van de pijn. Ik kan hem niet uitknijpen maar ik verga van de pijn. Iemand ervaring hiermee?

2. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik ben bang dat als je m niet uit kan knijpen je er weinig aan kan doen... Hopen dat die snel rijp wordt (geloof dat warmte of trekzalf wel kan helpen) en dan zo snel mogelijk uitknijpen om de pijn te verzachten.

Suc6 ermee, vervelend zeg!

3. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Ik heb ooit iemand een lepel zien verwarmen om die er vervolgens tegenaan te drukken, dan zou hij sneller rijp zijn. Geen idee of het echt werkt hoor.

Succes!!!

4. CSI

CSI Bekend lid

7 jun 2014
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Indd trekzalf. En voor nu koelen met ijsblokje om te verdoven

5. Hoek

Hoek Actief lid

11 dec 2013
    442
    0
    0
    Trekzalf idd. En daarna open houden met een nat gaasje wat in soda water is gedompeld.

6. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

kun je m niet voorzichtig doorprikken met een steriele naald? Een klein prikje om pus eruit te laten lopen?

7. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Zalfje erop! En even geen bh aan :)

8. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

ff geen bh dragen misschien? Dat irriteert alleen maar meer.

9. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik pak dan meestal een mesje of een naald. Dat gaat dan wel bloeden, maar daar heb ik niet zoveel problemen mee - zolang de druk er maar af gaat, want dat veroorzaakt de pijn meestal.

10. Twingia

Twingia Fanatiek lid

7 dec 2013
    1.151
    1
    38
    thuis dingen doen, met de kinderen knuffelen.
    Friesland
    Nachtje met tandpasta er op slapen.

11. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Trekzalf en hopen dat ie snel losknapt :)

12. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Oh, dat heb ik vroeger ook gehad! Die bleef trouwens onder de huid, dus was ook niet stuk te maken. Geen idee hoe/wanneer ik er af ben gekomen. Wat ik altijd deed, was een wat dikkere, flexibele pleister erop. Dat verspreidt de druk.

13. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    Hier paar weken geleden van onder dokterpost gebeld kon niet eens meer zitten,moest er nat gaasje op doen de volgende morgen kon k m zo open duwen

14. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.810
    9.317
    113
    Gelderland
    Misschien morgen even mee naar de dokter gaan? Ze zijn als ze open gaan heel besmettelijk en ik zou er zelf zeker geen naalden in doen. Ik heb er zelf een op mijn rug gehad en mijn huisarts heeft er een sneetje in gezet. Daarna moest ik het open houden zodat de overige rotzooi eruit kon. Succes ermee!

15. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ik ga net zo lang door tot die open is. Vaak zitten ze wel op plekken waar van ik denk zo lenig ben ik niet meer haha.

In de lies bijvoorbeeld en dan prutsen met een spiegeltje. Door mijn boezem kan ik niet goed er bij die zitten dan in mijn nek die dingen haha)Maar open gaat die ik pak een schone naald doe het even in mijn aansteker even ontsmetten dus en pak mijn vel en maak de ontsteking tot een bol en prik precies in het midden. (soms moet ik dan nog eens prikken) heel zachtjes er in duwen en heel snel de pijn ondergaan als ze open zijn wat een opluchting.

Maar ook wel eens een op mijn kont gehad die heeft de huisarts even opengemaakt. Of een op mijn buik sneetje er in.

Maar het liefst doe ik ze zelf. Nat houden wil ook wel eens helpen om ze weker te krijgen. soms heb je nog geen kopje er op zitten voor de pus maar zit hij te diep en die zijn het lastigst.

16. Zusterke

Zusterke Niet meer actief

Wat er al eerder is beschreven een nat warme compres erop. Aantal malen op een dag. Rijpt hij nl eerder.

Zou zelf niet gaan lopen snijden is al een bron van bacteriën.

17. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Vanmorgen naar de hap geweest. Het is en groot en diep abces. Nu een zware penicilline kuur gehad. Morgen moeten ze hem open snijden bij de eigen huisarts Ik mocht er niet aan komen en moet tijdelijk Bh loos door het leven.

Deel Deze Pagina