Ik heb een miele wasmachine en droger in 1. Omdat we het boekje niet meer hebben kan ik dus niet nalezen hoe we hem goed schoon maken. Normaal haal je uit de droger veel pluisjes enzo. Ik moet zeggen dit heb ik nog nooit gedaan, heb dat ding nu 4 jaar staan. Het enige wat ik doe is na elke droog beurt en spoelen. En eens per half jaar doe ik een pakje HG wasmachine monteur in de trommel en laat hem dan draaien. O ja en het wasbakje sop ik regelmatig uit natuurlijk. Maar is dat voldoende??? Of moet ik ergens nog een filter schoonmaken ofzo?
ik dacht dat je dat ook met een azijn mocht doen!.want het water wordt weg gepomt voor hij met zijn droog progama begint
Azijn om de kalk weg te halen dan? Droogt dat de rubbers niet uit? Hoor ik altijd namelijk. Maar of dat waar is, ik weet het niet. Ik dacht dat in losse drogers altijd filters zaten ofzo die je schoon moet houden. Ik vraag mij dus af of er in die van mij ook zo'n filter zit.... Iemand een idee?
jah azijn kan dat.gooi maar een azijn is je waterkoker en water er in moet je maar zien wat voor kalk eruit komt . geen schoon maakt azijn gewoon pure azijn! nee je rubbers drogen niet uit. en de filter zitten meestal aan de zij kant of voorkant. anders even op goolge je typen in vullen en dan handleiding boekje.
wij hebben ook een wasmachine en droger in 1 alleen van een ander merk.. wij kregen het dit weekend over de pluisjes die je er normaal uit haalt, maar bij ons zit daar helemaal geen filter voor? Hebben hem nog maar 1.5 jaar dus zal eens kijken hoe ik het officieel moet schoonmaken.. manlief wil er nog wel eens met een tuinslang doorspuiten is weer mooi schoon en glimmend van binnen
Ik kan ook geen filter of iets vinden. Alleen links onderaan de wasmachine zit een soort dop. Maar als ik die eraf draai zit daar nooi viezigheid ofzo...
oh dan ga ik daar ook even kijken.. mn man heeft ook al gezocht maar kon ook niks vinden.. ben bang dat ik toch het boekje moet zoeken haha..