Help, mn dreumes heeft net 5 seconden aan mn laptop gezeten en nu staat heel het beeld op zn kop..... heb al opnieuw opgestart, maar helpt niet. Wie helpt mij weer met beiden benen op de grond, want ben er letterlijk onderste boven van...!!! (sorry voor eventuele typfouten, maar dit is echt lastig!!) Heb windos vista trouwens....
Je kunt bij scherminstellingen het beeld weer goed zetten. Weet alleen niet precies waar het zit. Denk dat je met de rechter muisknop het scherm moet klikken en dan even kijken of je het kunt vinden. Knappe dreumes trouwens
Ben eruit... pffff ff mn jongere broertje gebeld.... die wist het dus, omdat ze het soms op scholen express doen... CRL + ALT... en dan tegelijk pijltje omhoog of naar beneden indrukken..... Leuk geintje... Zo kun je het dus om en terugdraaien......
Ok, je had de oplossing al tijdens m'n antwoord. Had hetzelfde voor met m'n dochter een paar weken geleden, vandaar dat ik het weet...
Wat is de kans eigenlijk dat ze juist die combinatie induwen met hun luierkont of ieniemiene teentjes???
hahaha, hoe herkenbaar! mijn dreumesje had vd week al mijn taakbalken, startknop etc verwijderd. ik kon alleen nog zp-en, en niks anders..
Oh heerlijk Hier ook al een keer gelukt, ging even naar de wc... hooguit 30 seconden, vanalles verandert... Zucht!
haha mijn zoon heeft het ook al een keer gedaan op de computer van oma. Hoe krijgen ze het voor elkaar precies die combi in te drukken.