Hoe maken jullie macaronie

Discussie in 'Voeding' gestart door Fleur1, 18 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik wil vanavond macaroni maken maar hoe maken jullie dat voor jullie kleintjes? met gronete zonder groente? met zakje kruiden of zonder?

Groetjes Fleur

2. SweetNova

SweetNova Actief lid

12 jan 2008
    141
    0
    0
    Met groenten! Voor ons de ideale manier om onze spruit groentjes te laten eten! En ze vind het héérlijk! Je kan eventueel de groentjes wel fijnmalen, zorg in elk geval dat er geen stevige stukken tussen zitten waar hij zich in kan verslikken.

3. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Met groenten natuurlijk. Hij vindt het wel interessant.

Een saus maak ik altijd van een blikje tomatenblokjes zonder zout en dan voeg ik zelf kruiden toe.

Hij vindt dat nog niets, hij houdt niet van tomaten dus voor hem laat ik de saus weg. Zijn portie schep ik er dan al uit en dan maak ik de saus voor ons.

Volgens mij is Fleurs zoontje al een jaar dus dan hoef je zeker niet meer fijn te maken.
    En grote stukken kan al vanaf 6 maanden, wij hebben vanaf het begin grote stukken gegeven.

4. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    wat voor groenten doen jullie er dan in? Ik doe normaal gesproken een macaronigroente pakket erin. Of iets soortgelijks. Dus met prei en ui, maar dat mag toch pas vanaf een jaar?

5. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    ik heb een macaronipaket tomaten pure wat kruiden , gehakt gedaan en meneer heeft hier even op zijn gemakje zitten eten haha hij vond het heerlijk.

Daan is al een jaar dus ik heb het een klein beetje gemalen maar niet teveel en hij heeft echt zitten smullen.

6. stamboom

stamboom Bekend lid

17 nov 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Doe het altijd gewoon met een zakje kruiden uit zo'n pake, maar zoveel krijgt ze toch niet en heb altijd veel macaroni en groente erdoor dus al met al valt het zout wel mee. Ik doe er champgnons door, courgette, paprika en tomaat, dit omdat ikzelf niet tegen ui kan.

7. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Bram heeft twee weekjes geleden voor het eerst macaroni op.

Met broccoli en een kaassausje gemaakt van opvolgmelk, bloem en wat geraspte kaas.

Deel Deze Pagina