Kant en klaar uit een bak van de AH Maar als ik het vers maak idd ook vrij simpel - ijsbergsla - 1 komkommer - 3 tomaten - 4 eieren - blokjes kaas - uitje - soms nog walnoten - slasaus
hier ook simpel maar wel heerlijk ijsbergsla komkommer ei tonijn mayonaise augurk dan krieltjes erbij jammie!!!! ik doe er ook appelmoes over (maar ik ben ook een echt appelmoesmonster haha)
Haha appelmoes over de sla Ga ik volgende x ook proberen Eneuhh thanks voor de slakruiden tip was erruugg lekker
haha ik doe het over bijna alles Niet over rijst of pasta ofzo hoor, maar wel als ik aardappelen en groente en vlees eet. Ik ivnd het heerlijk haha
Hier altijd het zelfde recept; sla met komkommer, augurk, zilverui, bieslook, gerookt spekblokjes, suiker en dan alleen olijfolie en slaolie. Heel eenvoudig, maar o zo lekker!
recept: sla, komkommer, geitenkaas, banaan, gebakken pijnboompitten, tomaat, honing, of mosterhoning slasaus..
Ook lekker: - Sla - Komkommer - Rode ui - Appel - Gerookte kip - Geitenkaas met honing - Walnoten - Dressing van calve honing/appel En dan eten we er vaak kip uit de oven bij en aardappeltjes, hmmm! (Heb ook erg lekkere andere recepten voorbij zien komen, wordt een weekje sla denk ik )
komkommer rode paprika ui( fijn snijden en dan in kommetje met scheutje azijn beetje water suiker peper en zout) Feta tomaten andere sla: zakje rucolamix avocado in blokjes spekjes uitbakken zongedroogde tomaatjes fijn snijden mais sladressing van beetje mayo met evt wat sinaasappelsap...
IJsbergsla met een blikje mandarijntjes, blokjes jonge kaas en Yofresh dressing van Calvé. Ik koop ook wel eens zo'n doosje van Calvé, daar kan je caesarsalade mee maken, dit is de favoriet van mijn man.
Ik heb het receptentopic ge-upt. Willen jullie gebruik maken van dat topic? http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/100072-lekkere-recepten-topic.html Groetjes, Josien