Advies gevraagd over nachtmerie

Discussie in 'De lounge' gestart door Que, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Que

Que Niet meer actief

Meiden ik heb al meer dan een week dezelfde nachtmerie die maar niet lijkt te eindigen. Iedere nacht opnieuw gaat hij weer verder.

Ik vind het erg leguber (schrijf je dat zo??) worden.

Ik heb mijn auto in een parkeer garage staan. Meerdere mensen zijn er (vreemde mensen zijn het) De lift doet het niet we moeten met de trap. Op iedere etage opnieuw hoor ik mensen gillen (ze worden vermoord). Ook zie ik op iedere etage veeg sporen van bebloede lijken die zijn weg gesleept. Ik ben bang heel bang!!! Ren door het trappen huis naar beneden naar mijn auto. Helaas ben ik er na ruim een week nog niet.

Wat is dit?? Stond net mijn eten te maken en dacht toen shit straks moet ik weer naar bed, moet ik gaan slapen. BAH!!!!!!
    Ook wordt ik iedere nacht wakker zeiknat van het zweet!!!

Wie o wie kan mij raad geven??

2. tulip

tulip Niet meer actief

luguber;)

gedver que, dat klinkt idd heel naar. Maar als je er van te voren al druk om maakt dan heb je er wel erg veel last van. Lijkt mij niet meer gewoon. Ik zou eens contact met de dokter opnemen ofzo.

3. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Dromen komen vaak door onbewuste/bewuste stress of angst, is er iets in je omgeving veranderd? Maak je je zorgen?

Wel erg vervelend meid, ik weet wat het is ik heb het ook erg vaak!

4. Que

Que Niet meer actief

Zover dat ik weet niet.

Ik heb wel vaker een nachtmerrie, maar niet 1 die al ruim een week duurt. En waarom worden er mensen vermoord. Ik heb al zitten zoeken op google maar kan er helaas niet echt een betekenis voor vinden.

5. tulip

tulip Niet meer actief

ook geen dingen die misschien niet zo belangrijk lijken of wat verder van je af staan??

6. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    ieks, lijkt me niet prettig wakker worden na zo'n nachtmerrie.

Probeer van te voren te ontspannen,
    probeer in te denken dat het maar een droom is (misschien lukt het je ook tijdens de droom)
    probeer een andere eind te verzinnen die minder eng is

klinkt misschien heel stom,
    maar je kan je zelf op een gegeven moment trainen om je dromen om te buigen naar een andere kant
    dus dat een nachtmerrie geen nachtmerrie meer is

zat te googlen, misschien hier wat lezen:
    Nachtmerries

7. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik heb t vlak na mn bevalling gehad, droomde steeds dat mannen jayden kwamen stelen, dat manlief gedroggerd?? werd en dan ik in me uppie 3 mannen moest weg krijgen met een ballpoint.
    op een gegeven moment begon ik te beseffen dat t een droom was (was na een paar nachten) en toen heb ik een samorai zwaard gepakt daarna is de droom nooit meer terug gekomen.
    hij zal me wel altijd bijblijven ben ik bang.\

maar ja hier heb jij dus niks aan.....
    maar er bestaan toch van die soort dromenlezers? miss daarop googlen.

8. 1975

1975 Actief lid

2 jun 2006
    270
    0
    0
    Heb je mss het idee dat je stilstaat momenteel ipv dat er ontwikkeling is? Ben je bang in dezelfde situatie als anderen te belanden?

9. pixiehollow

pixiehollow Bekend lid

12 jun 2009
    909
    15
    18
    huishoudhulp en student dierenartsassistent
    Lummen/Belgie
    Ik weet niet wat het zou betekenen, maar weet wel hoe het voelt om geen zin meer te hebben om te gaan slapen. Ik heb bijna elke nacht nachtmerries, elke keer opnieuw zo'n vieze horrorfilm, mensen die vermoord worden, ik die achterna gezeten word...en als het dat niet is dan droom ik over geesten. Soms is het zo eng dat ik met een bevend hart wakker word, en even moet nadenken waar ik ben.

Ik probeer er niet te veel bij stil te staan of er aan te denken.

Hopelijk vind je vlug iemand die je advies kan geven of houdt de droom vanzelf op.

10. Que

Que Niet meer actief

Ik hoop idd dat deze snel ophoud!! Want ik ben nu zo moe!!!

11. StarMoon

StarMoon Bekend lid

11 nov 2009
    894
    0
    0
    Misschien dat je in bed voor het in slaap vallen en goed einde kan bedenken?
    Wie weet droom je daar dan van en is je droom "af".

12. Que

Que Niet meer actief

Ik ga het proberen dat ik nu gewoon bij de auto kom en met een gerust hart weg kan rijden en ik thuis kom bij manlief en mijn lieve uk

13. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Meschien kun je googelen hoe je je dromen kan sturen.
    Zelf heb ik ook altijd last van nachtmerries.
    Op een of ander manier heb ik mijn onbewustzijn zo ontwikkeld dat ik in mijn droom weet dat ik droom en idd een andere einde maak.
    Als een nachtmerrie bij mij vaker aanhoudt ga ik soms zelfs in mijn droom juist de confrontatie aan te gaan en op de een of ander manier krijg die nachtmerrie dan ook niet meer.
    Hoop dat je hier wat aan hebt.
    Sterkte ermee.

14. pixiehollow

pixiehollow Bekend lid

12 jun 2009
    909
    15
    18
    Lummen/Belgie
    Misschien is dit wel een goede tip. Soms helpt het wel bij mij. Dan denk ik op voorhand aan wat ik graag zou dromen en soms lukt het ook. Ook als ik zomaar over iets nadenk, droom ik er ook regelmatig over.

Heb jij ook dat je beseft dat je droomt?

15. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    als ze langer aanhouden dan zou ik maar eesn je ha geaan bellen ..ik heb een hele lange tijd nachtmerries gehad na een niet al te leuke ervaring in een pretpark waar ik mijn zoontje een half uur kwijt was..tot jaar geleden ging ik niet met plezier slapen en de nachtmerries verder van kwaad tot erger...zo erg dat als ik wakker werd dacht dat ik er nog steeds in zat....nu is er bij je niet iets aan vooraf gegaan maar heeft wel met iets te maken wat je bewust of onbewsut mee maakt...een psycholoog(klinkt raar) kan je er bij helpen...maar begin eerst eens bij de ha.

good luck

16. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.156
    8.131
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    een droom zien dat er een moord wordt gepleegd voorspelt zorgen die voortkomen uit de fouten van anderen. Zakelijk zal het slecht gaan. U zult berichten ontvangen over een gewelddadige dood van iemand uit uw omgeving. Als u in een droom een moord pleegt zult u meewerken aan een bedenkelijk avontuur waarbij uw goede naam in het geding komt. Dromen dat u vermoord wordt voorspelt dat tegenstanders u schade zullen berokkenen.

Als je ziet dat een mens,vogel of een dier gedood wordt, moet je oppassen voor oneerbare voorstellen, ontrouw van iemand van wie je houdt of het einde van een verhouding.

17. pixiehollow

pixiehollow Bekend lid

12 jun 2009
    909
    15
    18
    Lummen/Belgie
    @ Devilschase: Dat klinkt ook niet goed!, sommige dingen zouden wel kunnen kloppen, bij mij, maar wat ik raar vind is dat ik die nachtmerrie's alleen heb in het huis van mijn ouders! Toen ik alleen woonde en bij mijn ex had ik zulke dromen nooit. Kan het ook dat het aan het huis ligt? Wat dat begin ik wel te denken.

@TS: Vanacht nog zo eng gedroomd?

18. Que

Que Niet meer actief

Ik ben gister naar bed gegaan en hem hard opgezegd, vanacht komt er een einde aan. Ik kom veilig bij de auto aan en kan veilig naar buiten rijden. Ik kom rustig thuis en daar zitten manlief en kleine man met een lekker bakkie thee op mij te wachten.

IK HEB NIKS NIETS NADA gedroomt vreemd!!! Maar goed. Ik hoop er vanacht ook geen last meer van te hebben!

Deel Deze Pagina