Wou 't laatst nog eens zien of er nieuwe tattoo's bij waren gekomen maar toen merkte ik dat het topic dicht was! Hierbij dan maar een nieuwe Zijn er nog dames die ideetjes hebben of onlangs een nieuwe gezet hebben? Ik ben aan het twijfelen over een vlinder, als teken voor het ontplooien van een kleine rups naar een mooie vlinder, die symbool staat voor hetgeen ik doorgemaakt heb, en voor het feit dat ik mama ben, en dus mijn zoontje bij me gedragen heb en voor zal blijven zorgen tot hij zelf ook zijn vleugels zal uitslaan Weet alleen nog niet goed hoe en waar. Denk misschien aan binnenkant bovenarm (links) en denk ook dat kleur het mooiste is, blauw of paars ben ik nog over aan't nadenken. Zijn er hier nog die vlinders hebben (maakt niet uit waar)?
Heb geen vlindertje, maar wil op den duur nog wel een tattoo erbij. Dus ga dit topic ook volgen. Heb aan de buitenkant van mijn rechterarm, de naam van mijn dochter en een hartje.. Bekijk bijlage 316580
Als ik straks bevallen ben wil ik graag als 4de en laatste tattoo een gezinssymbool laten zetten tussen mijn schouderbladen.
Samantha, mooi! Lettertype vind ik ook wel leuk Ik heb m'n zoontje zijn naam op mijn rechter ringvinger! En Woez, dat gezinssymbool, hoe ziet die er uit? Heb wel eens zo een "moeder-kind" symbool gezien, is dat het zelfde of toch niet?
Nog een vlinderfan zie ik Vind die van op je zij qua stijl mooier (zo'n stijl wou ik ook graag ongeveer)
Ja,ik vind vlinders supermooi! Je kan heel veel soorten krijgen.Ik zou gewoon op je gemakkie eens kijken.
Dit zijn de mijne. T hartje was mn eerste en door een prutser gezet hahahhaa maar jaaaa die zit er nou eenmaal Fotos heb ik met laptop camera gemaakt dus sorry voor de slechte kwaliteit
Ik ga volgende maand weer.. Moeder en kind symbool. Vriendin gaat m uittekenen. Krijg m cadeau! Nog van mn verjaardag, in mn nek Heb al 2 andere maar die stonden in deel 2, naam van dochterlief in mn zij net onder mn bh en follow your heart op mn schouderblad
Ik wil dus ook een vlinder, maar ben er ook nog niet aan uit. Wil iets van een vlinder en het sterrenbeeld van mijn dochter. De vlinder heb ik al op mijn enkel maar wil m mooier/uitbreiden.
aah ik wil er ook zo graag één maar telkens ik op het punt sta om 't te doen, begin ik terug te twijfelen. Ik wil graag een zwaluw of een veer, achter mijn oor.
Gewoon goed nadenken wat je wil, en zeker zijn van de plaats, en dan gewoon afspraak maken Ik ben ook zo'n typetje dat soms nog blijft dubben terwijl het dan eigenlijk obvious is dat ik het al lang weet stiekem Vanaf ik hier weet hoe en waar dan ga ik gewoon naar een shop en afspraak maken en misschien verder laten uitwerken omdat ik verschillende afbeeldingen van internet heb waar ik overal wel iets leuk in vind
Mijn uiltje staat er nu zo'n maandje op. Ik heb geen actuele foto maar wel eentje van toen hij net gezet was. Ben er heel gelukkig mee.
Vind die echt zoooo schattig hé Moet je nu nog een keer dan? Josien: leuk dat uiltje! Hebben jullie ook bepaalde reden om te zetten wat jullie gezet hebben? Vb. waarom een uil en waarom de diertjes? Bepaalde herinneringen of gewoon omdat het leuk is?
@Meisje, ik heb genoeg domme dingen gedaan in mijn leven en wilde een uiltje om me aan wijsheid te herinneren. Kan zelf ook slecht tegen de domheid van mezelf en anderen (domheid niet in de zin van weinig intelligentie, maar juist als je niet gebruikt wat in je leven hebt gekregen - de gaven, de mogelijkheden en de kansen). Ik denk dat de meeste wel echt ideeën hebben wij wat ze zetten. Ik hoorde van mijn tattoeerder dat hij iemand had die iedere donderdag kwam en dan ter plekke iets bedacht, maar dat dat echt een zeldzaamheid was.