Bij de vorige cyclus was mijn temp. na ei meteen heel hoog, schommelde, maar bleef hoog tot ongi. Dit keer is mijn temp. na ei gestegen, maar niet zo hoog, wel heel stabiel. Is dit normaal? Zegt schommeling of stabiele temp iets? Alvast bedankt! 3df6f8 Ovulation charts on FertilityFriend.com
Hij is niet zo hoog nee, maar de stabiliteit is wel weer goed. Ik zou door de hoogte nergens op rekenen, maar kan nog komen he. Eigenlijk kun je het pas echt goed achteraf interpreteren. Succes met wachten
Hoi Babke, Waarom zijn stabiele temps goed? Niet dat ik klaag, vind het alleen maar fijn om te horen....
Als je veel progestron hebt, kan je lichaam je temperatuur makkelijk stabiel houden. Dat schijnt minder makkelijk te gaan als je minder van dat hormoon hebt en volgens mij heb je er meer van met een bevruchting. Dus een stabiele temp. is geen garantie, maar ove rhet algemeen zijn de rocky mountains wel een signaal dat je niet zwanger bent zeg maar.
Weer wat geleerd! Thanx! Is dat ook de reden dat je zegt dat de lage temp niet positief is voor ZW? aangezien meteen na conceptie meer progestron verwacht zou worden...enz. Ik ben benieuwd, vandaag 7 dpo, dus nog even wachten!
Op zich zegt dat nog niets. Bij mij was het gelijk erg hoog voor mijn doen, maar was ook een vmk. Vaak zie je ook een lichte stijging en stijgt het pas op nod echt verder de hoogte in
ook ik ben van mening dat een stabiele temperatuur een goed teken is. Kijk maar naar mijn onderschrift en kaartje!!! Succes met wachten!!
Wat vervelend van jou vmk. Ik hoop dat je snel ZW mag zijn! Bedankt voor alle uitleg. Geeft mij weer wat hoop! Ik was nl. bang dat lage stabiele temp meteen al een slechte teken was. Ik zie trouwens dat je erg goed bezig bent met afvallen! Wat goed!
Hoi Matonneke, Allereerst van harte gefeliciteerd! Ik ben erg blij met jullie reacties! Jou kaartje levert ook nog het bewijs inderdaad. Hoop dat het voor mij ook een goede teken is. Nog 7 dagen wachten......
Nou het gaat voor geen meter haha. De eerste 2 waren 3 maanden terug, toen 2 maanden stil gestaan. Nu eetpatroon veranderd en in 1 week tijd weer 2 kilo en nu weer stil. Maar ach, zo lang er niet bij komt, vind ik het al lang best.
....hummm, afvallen valt niet mee! Daarom is elke kg een prestatie!!!! Ik zal via pb gegevens van een goede voedingsdeskundige geven in Velsen/Heemskerk. Zij geeft je geen dieet, maar adviezen over wat voor combinaties je het beste kunt eten. Zonder honger kun je rustig en stabiel afvallen. Misschien wil je aan haar vragen of zij een goede collega kent bij jou in de buurt.
Ik heb je al wat terug gestuurd. Ik ben woensdag bij een dietiste geweest en het komt wel goed hoor. Het ging alleen ineens zo snel. Dat kun je ook niet aan blijven houden, maar stiekem hoop je dat toch he? Het voornaamste is voor mij minde rkoolhydraten, dat heb ik al die maanden fout gedaan. pcos en koolhydraten gaan niet hand in hand. Helaas, want het is allemaal zoooo lekker.
Ooo Oke! Ja ik herken het! zodra je wilt afvallen, wil je de kilo's eigenlijk al kwijt zijn.... Het gaat je lukken!!!!!!