Hoe man verassen met valentijnsdag?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mirjam04, 12 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hier zijn al die topics over geopend inmiddels...

2. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ik heb niet alles gelezen dus misschien al genoemd

Maar ik heb vorig jaar bij de xenos een leuk klein doosje gekocht...en daar een handgeschreven briefje ingestopt met de tekst..

Mijn onvoorwaardelijke liefde!!!

dat was dus zijn kado..

Mijn stoere grote man.. had er gewoon traantjes van hahaa

3. Ik vind zoiets nog veel leuker als ze het op het werk níét kunnen waarderen :) Mijn vriend werkt in een hotel wat echt heel erg luxe is, en omdat we gaan trouwen en hij in dat hotel tegen een hele lage prijs het feest mocht geven zijn we daar wezen kijken of ik het wat vond.. Nou.. Niet dus ;) Gruwelijke vloerbedekking (blauw met gele patroontjes), gouden kandelaars, dat soort troep. Totáál niet mijn ding. Maar op z'n werk blíjven ze maar roepen dat hij eeecht bij hen moet trouwen. Ik laat morgen een kaart op z'n werk bezorgen. Staat een beertje met een ballon op, in de ballon kon je je eigen tekst zetten, dus daar staat 'Ondanks dat je echt dacht dat ik wel in dat STOMME HOTEL zou willen trouwen..', en dan in de binnenkant 'vind ik je nog steeds de meest lieve en geweldige man ter wereld! PS; Als je écht van me houdt zet je deze kaart op je bureau. Stuur me maar een foto op Whatsapp! ♥'

Ik ben héél benieuwd of hij het durft :D

Deel Deze Pagina