ik had s' ochtends een test gedaan toen mijn man al naar het werk was. Toen ik klaar was met werken ben ik een kwast gaan kopen en heb ik een kaartje erbij gedaan " papa, kun je mijn kamertje gaan verven?" Ik gaf het aan hem en hij zei heel droog, " ja, dat wist ik allang"
Ik na de vakantie: " ik denk dat het tijd word voor een testje "... Ik netjes een plasje opgevangen. Ik kom de wc uit en mijn man neemt het bakje vlug van me over. Hij zou de test wel eens even doen. Ik zie hem nog aan de gang gaan met het pipetje (k2v5). Daarna draaide hij de test om en mochten we beide niet kijken tot de tijd voorbij was Ik mocht als eerste kijken...tja mijn reactie was duidelijk genoeg
We waren al 12 weken op weg voordat ik de test deed. Vl was al tijdje aan het hinten over grotere borsten en dat ik me zo veel ziek voelde. Maar na de test wilde ik de speentjes geven, maar hij was 24/7 druk bezig en ik was doodsbang. Uiteindelijk de vk gebeld voor een afspraak, konden gelijk zelfde middag naar de echo. Vl opgebeld dat hij perse mee naar t zkh moest en toen wist ie genoeg. Omdat we nog helemaal niet bewust bezig waren enz was het een gigantische schok.
Ik heb na de positieve test een klein rompertje en een luiertje ingepakt, kaartje erbij 'Lieve papa, rond Pasen 2014 mag je mijn luiertje verschonen'. Mijn broertje (heeft klassiek autisme) hebben we na onze vakantie een knuffelbeertje gegeven (is hij helemaal weg van) met een kaartje 'Lieve oom ..., wil je op mijn knuffelbeertje passen totdat ik ben geboren?' Was achteraf iets te moeilijk voor hem, maar met wat hints van ons was hij er toch erg snel achter.
We waren net bij de huisarts geweest omdat het niet meer wilde lukken na een miskraam. Onderzoeken zouden in gang worden gezet. Net de 1e afspraak gemaakt, toen ik mij al een paar dagen 'anders' voelde. Toch maar even een testje gedaan en die was duidelijk positief. Ik heb mijn man dus gezegd dat hij die afspraak af mocht bellen.
De eerste keer samen de test gedaan, of nouja, hij was erbij Hij was degene die zag dat hij positief was! De tweede keer test in wen opwelling gedaan, dus niet met hem erbij. Toen hij positief was kon ik mn mond niet houden en heb ik hem een foto van de positieve test ge-appt terwijl hij op t werk zat.. Niet echt romantisch dus.. Lol
ik was al een paar dagen overtijd en m'n borsten deden meer pijn dan normaal toen hij zei: moet je niet een keer een test doen? Ik wilde nog niet, want ik had ook weleens m'n menstruatie overgeslagen en wilde niet weer teleurgesteld worden. Maar hij zei dat we nog zo'n clearblue test hadden. Dus ik had hem gevonden, maar hij was over de datum... Toch maar test gedaan en die was positief! 2-3 weken stond er. Maar de test was over datum, dus eerst gegoogled wat dat dan zou betekenen, maar we kwamen er niet uit. Het enige wat ik kon vinden is dat de test dan misschien minder gevoelig zou kunnen zijn. Volgende dag heb ik kruitvat 2v5 testen gekocht en na werk nog een keer getest, die was ook positief! Toen twijfelden we niet meer Alle testen samen met hem gedaan zodat hij het ook gelijk zou weten.
Bij mijn zoon hebben we samen de test gedaan en bij de tweede waren we op mijn ongesteldheid aan het wachten (en hoopte we dat ik zwanger was) test was al in huis en zouden we samen doen, hij was aan het werk en ik kon niet wachten.. heb hem toen een foto geappt van de test.
Hier had ik sokjes ingepakt en geven met de mededeling dat dit cadeautje niet geruild kon worden hij snapte de hint niet meteen en pas naar het zien van de test landen het kwartje... Was nogal onverwachts zwanger omdat we maar 1 keer gezellig hadden gemaakt en bij zl aardig ons best hebben gedaan en aardig wat geduld.
Samen de test gedaan. In de gebruiksaanwijzing stond dat het resultaat na 3 minuten bekend was. Ik ben dus op mijn telefoon bezig gegaan, ml stond wel naar de test te staren. Tot hij na 1 minuut riep, kijk eens! Zwanger stond er dus groot . Samen even potje staan janken, 1e ronde direct raak dus ondanks dat we het graag wilde ook wel een shock.