Zojuist advertentie op marktplaats gezet, wat gaat dat snel!

Discussie in 'De lounge' gestart door yake, 14 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Hahaha, zojuist heb ik mijn Iphone op marktplaats gezet en binnen 15 minuten had ik al vier reacties/biedingen! Wat is dat eng, zeg! Ik krijg er gewoon hartkloppingen van. Ik wist niet dat ze zo gewild waren! Ze willen zelfs gelijk langs komen (op dit tijdstip) en cash betalen! Doe ik maar niet, want de nood hier is niet hoog en ik wil liever dat mijn man het doet (en die ligt nu te maffen :)) Zijn er nog meer van dit soort artikelen die als broodjes verkopen? Zo ja, zeg het me maar en ik plaats mp helemaal vol!

Hebben jullie dat ook wel eens meegemaakt? Ik krijg er kippenvel van!

2. koala28

koala28 Niet meer actief

Ja, recent nog met een Xbox 360. Binnen een uur was hij verkocht en opgehaald. Daarvoor met een bureau en bureaustoel. Duurde iets langer maar binnen een dag was het weg. Dat hadden we echt niet verwacht.

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.274
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ja, hier een keer meegemaakt met sierbestrating voor de achtertuin. Om 22 uur op marktplaats gezet (heel goedkoop, want we moesten het kwijt, stond in de weg) en om 22:15 een telefoontje en de volgende ochtend is het opgehaald! Erg fijn, konden wij weer verder met de tuin (de mensen moesten een gedeelte er nog zelf uit halen ;))
    Ik heb wel vaker dingen op marktplaats gezet die echt in de weg stonden (oude wastafel, boekenkast), mijn vriend wilde ze al naar de stort brengen maar dat vind ik dan echt zonde, dus voor een niet al te hoog bedrag op marktplaats gezet. Werd er voor de wastafel 10 euro meer geboden dan dat ik als vraagprijs had! Nou prima! :)

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    HIer hele verschillende ervaringen,
    Zo ben ik alles zo kwijt, en zo blijf ik er maanden mee zitten.

Maar blijf stug proberen natuurlijk, binnen kort ga ik weer het een en anders erop zetten

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Bepaalde kinderkleding merken zoals Barbara farber en Jottum gaan ook erg snel.

6. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Een paar jaar terug een vouwfiets, binnen een uur 20 mailtjes en dik over de vraagprijs geboden...

7. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Ik heb hier 2 grote bakken met kinder kleding ook van jottum en oilily...maar kom er maar niet toe om het op marktplaats te zetten, nu ik dit zo lees ga ik er nu toch echt tijd voor maken...;)

8. Trees

Trees Niet meer actief

Twee jaar geleden de Wii verkocht en dat ging ook razendsnel. Binnen no time boven de vraagprijs geboden. Ze waren toen nog vrij schaars in de winkels en tweedehands werden ze al helemaal niet aangeboden.

was in ieder geval erg leuk verkopen :D

9. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Wij hadden het ook met grindtegels idd, hadden we 'gratis af te halen' gezet, maar er stond zo veel op dat we niet hadden verwacht veel reacties te krijgen. FOUT! Echt de 1 na de ander ; bizar!
    Waren we dus lekker snel kwijt ; ideaal :D

10. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Hier dus ook!
    Echt ongelovelijk zeg, ik was allang blij dat ik t zelf niet af hoefde te voeren.

11. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Tijdje geleden had ik mijn auto op marktplaats gezet, was een oud autotje maar reed nog goed!
    Binnen 5 min 3 keer geboden en verkocht!
    De dag daarna al opgehaald!

12. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Wij hadden het laatst met onze oude douchecel, wel gratis op te halen, maar goed, ook tien jaar oud ofzo. Binnen een dag opgehaald.

Ik heb er nu ook wat dingen op staan en het ene gaat snel, maar het andere helemaal niet. Vooral merkkleding, voor moeders en kinderen, doet het goed, maar ook niet altijd...

Als iemand de gouden formule heeft: roep maar!

13. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Hier de dvd boxen van de serie van beverly hills 90210, binnen een dag verkocht.

Een andere keer mijn autostoeltje, ook met een dag of 2 verkocht.
    Babydrager (buik), binnen een paar uur was die ook weg.

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Gisteren een oud grenen commode (zelf bij een antiekzaak gekocht). Dezelfde dag nog opgehaald ;)

15. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    ik verkoop helaas niet veel via marktplaats ik ben niet zo goed in een verhaaltje erbij zetten dus blijf er meestal mee zitten

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik zet er ook zo min mogelijk bij hoor, hoeft ook helemal niet.
    Ik denk dat de meeste dingen op MP zichzelf verkopen.
    Het moet gewoon een gewild iets zijn en je moet geluk hebben. Wij hebben een flinke tijd terug die kast ook op MP gezet en toen kwam er niemand voor..nu binnen een dag opgehaald en wel :D

17. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier gehad met onze kinderwagen ( had er ondertussen 4 staan!)
    quinny speedi een rode binnen een uur 5 biedingen en een dag later verkocht

18. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

hier gister 4 kittens er op gezet en binnen een kwartier allemaal weg, plus nog mensen extra die reserve wouden staan :S echt bizar...

19. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    hier 1 groot fan van marktplaats!
    ik verkoop er alles op en...ik raak nog alles kwijt ook!

ik ben begonnen toen onze dochter ongeveer 4/5 maanden was...ze is nu alweer 2 en ze heeft een heel mooi bedrag op d'r bankrekening staan :D
    wij sparen namelijk alles wat we verkopen ;)

zelfs oude sokken worden verkocht :$ ;) :p

20. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Doe al 2 jaar verkopen op MP en tot nu toe altijd alles verkocht maar wat echt snel gaat (merk ik) zijn vooral de kleertjes van het merk Lief! Dat mensen er zo gewild op zijn :$

Deel Deze Pagina