Hey meiden, Ik heb een vraagje. Ik heb bij babypark het kamertje gezien wat ik graag zou willen, ook de kinderwagen etcetc ik heb nog niks besteld want wil alles in 1 keer doen tegelijk met assecoires en dan wil ik graag weten welk geslacht ons kindje heeft. Ook de box die ik wil, wordt daar verkocht. Nu is het zo dat het kamertje wat ik mooi vind dus alleen daarover verkocht. Heeft iemand ervaring met babypark als het gaat om een bepaalde korting als ik daar alles in 1 keer bestel? Je hebt het dan ongeveer over 4000 euro aan spullen. Iemand ervaring of ze dan iets voor je doen? Alvast bedankt!
Je krijgt dan staffelkorting. Staat ook op de site. Maaar dan moet je morgen kijken want de site is offline vandaag
Slechte ervaring met babypark. Kinderwagen van totaal 800 euro was defect (zwabberwielen)na 1 week ben m 10 weken kwijt geweest en nog moeilijk doen om een nieuwe te geven. Ik koop daar helemaal niks meer. Babydump kan ik je wel aanraden.
Hier super tevreden. Als iets niet goed is krijg je gelijk nieuwe onderdelen opgestuurd. Oude hoeven niet eens terug en ze zorgen ervoor dat t bezorgd wordt. Ideaal. Ze vertrouwen je blindelings. Altijd klantvriendelijk en kwalitatief ook veel mooie spullen. Toen ik alles bestelde was er sowieso een actie omdat de winkel nieuw was. Veel gratis spullen ook erbij zoals maxicosi, wipstoel, box en weegschaal. Als je een duurdere variant wilde kon dat ook tegen bijbetaling van het verschil. Weet alleen niet hoe het dan normaal werkt met korting.
Ik heb dezelfde ervaring met een autostoel. Stoel defect door een productie fout en bem hem ook 10 weken kwijt geweedt! Telefonisch waardeloos te bereiken en al hàd ik een keer iemand aan de telefoon dan wist die helemaal nergens wat van. Uiteindelijk heb ik maxi cosi zelf gebeld (babypark zei dat het aan hen lag) bleek die stoel al weken bij babypark in het magazijn te staan omdat ze hem waren vergeten te verzenden...
Supertevreden over Babypark (wel 5 jaar terug). Na 2 jaar begon de zitting van onze wagen te scheuren. Daarheen gebracht, ik kreeg een leenwagen terug en 2 weken later was onze wagen gerepareerd. Ook levering van het kamertje was keurig op tijd.
Wij hebben bijna alles uitgezocht bij Babypark. In totaal hebben wij 350 euro korting gekregen geloof ik, op een redelijk order bedrag. We hoefden geen aanbetaling te doen, erg fijn. Weet natuurlijk niet hoe dat bij andere zaken zit. Als je het later bezorgd wilt hebben kun je 3 weken van te voren bellen. Bij ons komt alles helemaal perfect uit wat timing betreft, want we kunnen de bestelling laten komen als ons vakantiegeld binnen is. 27 Mei komt alles, en wat kijk ik uit naar die dag .