Na 1000 websites, uren zoeken... Nog steeds geen geschikt kaartje gevonden. Ik zoek een kaartje met foto of tekening van de baby zelf. Een licht gekleurd kaartje met een structuurtje er in met misschien een roze strikje of ander roze frummeltje .. home heeft wel wat leuke dingetjes maar toch is het net niet wat ik zoek ofzo.. Iemand hier toevallig nog leuke sites waar ik kan kijken?
hoi brendajohn misschien een tip je vult wat trefwoorden in op google en dan druk je op afbeeldingen zoeken. dan krijg de verschillende kaartjes. als je er een hebt gevonden , dan klik je er op en dan kom je op de website die ze verkoopt dus b.v babykaartje foto rose snap je https://www.google.nl/search?q=geboortekaartje+met+foto&rlz=1C1ASUT_nlNL443NL457&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=fylMUt6rEeip0QXFoYHADg&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1600&bih=813&dpr=1 hier een voorbeeld linkje
Goeie tip spinnekop!! Ik heb de woorden geboortekaartje, foto, roze, strik gebruikt en kwam héél veel tegen.... Succes met zoeken BrendaJohn!!
Ik zou even naar een drukker gaan en een paar voorbeeldboeken ophalen. Hebben wij ook gedaan. Er zijn een aantal ontwerpen die klassiek zijn (dik gezeefd papier, met kleine strikjes bv.). Ik heb ook daaaagen op het internet gezocht, en dan blijkt dat de kaartjes vaak heel erg op elkaar lijken. Wij hebben ook een kaartje van de drukker juist omdat die net ff anders zijn.
Als je zo goed wat je weet, waarom laat je dan niet iemand je kaartje ontwerpen? Dan heb je een uniek kaartje en helemaal naar je eigen zijn! Ook kun je boeken bij de drukker halen, ikzelf vind dit makkelijker kijken dan op internet..
je kunt ook een grafisch vormgever zoeken en die het kaartje helemaal naar persoonlijke wens laten ontwerpen?? even op google zoeken in je omgeving
De allermooiste geboortekaartjes! - Welkom ? Geboortekaartjes en trouwkaarten. Uw geboortekaartje bestelt u bij KAARTMIX ? Ook de mogelijkheid om zelf te ontwerpen.
Hipdesign heeft ook leuke. Kun je alle kleuren vd kaartjes aanpassen maar je kan er ook een zelf ontwerpen.