Je wilt iets cadeau geven of iets? Zou aan de moeder vragen waar het meisje gek mee is met dansen. Mijn dochter is gek ( soms op kinderen voor kinderen) Maar ook gek van k3( niet alles) En zou vragen wat het kind al heeft.
Knap; het is voor mijn eigen dochter. Ze is 4 jaar en erg houterig met dansen. Ze vind het wel steeds leuker om te doen en ik vind het leuk om deze interesse te stimuleren. Sinds kort danst ze zelf mee als er muziek op de tv komt. Ze heeft nog niks dus alles kan. Laatst zette ik kinderen voor kinderen op. Sommige liedjes vindt ze geweldig maar bij de verdrietige liedjes stromen de tranen letterlijk over haar wangen! Ik weet dus, als onervaren dansmoeder, niet zo goed waarvoor ik moet kiezen. Het is een aanvulling voor 5-12
Weet een leuke site. Mijn dochter kijkt heel vaak op Youtube. Mother goos club daar dansen en zingen de kinderen ook. Wel in het Engels maar dochter zingt en dans mee.
Hier dansen onze beide dochters al vanaf ze kunnen staan Maarre...niks geen kindermuziek hoor! Als ik nu kinderliedjes, K3muziek, oid op zet, dan gilt de oudste gelijk dat ze papa' en mama's muziek wil. Hier wordt dus gedanst op rock, reggae, indiebandjes, blues, etc, etc Lekker hoor, kan gewoon de hele dag door mijn eigen muziek draaien Misschien gewoon wat proberen?
Wat grappig, mijn dochter was toevallig gisteren een beetje aan t surfen op youtube en kwam ze toevallig uit bij die mother goose club. Zij (en ik) vond t ook wel grappig. Mijn dochter is ook niet zo'n danser verder. Maar de chuchuwa en de hokeypockey vond ze altijd wel leuk bij peutergym destijds.. Maar nu danst ze ook wel een beetje op K3 als dr een vriendinnetje komt spelen (lees: gillen en springen op bed/matras). Dus dat.. is nu wel favo hier (helemaal na t concert vorige mnd, waar we geweest zijn). Daar danste ze ook wel, maar uit zichzelf bij de dvd niet. Ik weet niet wat je precies bedoelt met minidisco, is dat een specifiek iets, of bedoel je gewoon 'disco-muziek'. Ja, kan ook. Verder begint ze hier steeds meer interesse te krijgen voor gymnastische dingen. Achteruit koprollen, rekstok, 'salto' (met hulp), handstand, 'radslag', touwtje springen... Dat vind ik juist weer erg leuk!
Arevinol hier is een filmpje van minidisco: Minidisco - Klap Klap Stap Stap (Nederlands) - YouTube bedankt voor je berichtje
Mijn dochter maakt dramatische balletuitvoeringen [op de tafel] op de muziek van Dvorak,Tcaikovsky en andere klassieke muziek. Af en toe heeft ze een K3 bui.
Ik zou zeggen.. kijk met haar wat filmpjes op youtube en vraag wat zij het leukste vindt. Persoonlijk zou ik voor K3 kiezen, dat kennen de meeste meiden wel en onderling gaat t daar volgens mij ook wel eens over