Wat kan ik geven?????

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door Athalia, 15 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athalia

Athalia Actief lid

15 nov 2007
    489
    0
    0
    Lieve vlindermama's,

Even jullie advies.

Een lief vriendinnetje van mij heeft al 32 weken een prachtig wondertje in haar buik maar moet helaas binnenkort alweer afscheid nemen.

Ik wil een cadeautje voor haar kopen. Zelf had ik al bedacht voor haar een lekkere mama bodylotion enzo maar verder kom ik niet. Er is een kansje dat het kleine mopppie nog even bij hun mag zijn maar kleertjes zijn niet nodig verwacht ik. Hebben jullie nog ideeen?

Misschien is er iets wat jullie zelf hebben gekregen wat jullie geraakt heeft.

Alvast bedankt en lees hier wel eens jullie verhalen en heb voor elk van jullie bewondering, hoe jullie de kracht weer vinden om weer door te gaan en hier steun aan elkaar geven.

2. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Ik heb een mooie planten steker gekregen, waarop een ijzeren vlinder stond,
    Het gaat om het gebaar. . . Of iets van een bedel arm bandje / hangertje met een engeltje.

Succes ook voor hun in deze moeilijke tijd !

Liefs yvonne

3. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Jeetje wat ontzettend heftig zeg !
    Veel sterkte voor jou vriendin en voor jou

Mijn vriendin is met 20 weken haar kindje verloren
    Ik heb toen een jaar later op de dag dat ze bevallen was
    een zilveren kettinkje gekocht
    Met daaraan een cremekleurig vlindertje en op de achterkant va dat vlindertje heb ik de 1e letter van haar overleden kindje in laten graveren
    Ze was er echt heel blij mee!

4. Athalia

Athalia Actief lid

15 nov 2007
    489
    0
    0
    Bedankt voor de tips. Er zit al wel wat tussen waar ik wat mee kan. Ga morgen eens de stad in om wat te regelen. Ga zondag met haar lunchen hoop dat ik voor die tijd al wat geregeld krijg.

5. Peet012367

Peet012367 Bekend lid

20 feb 2011
    579
    0
    0
  6. Athalia

Athalia Actief lid

15 nov 2007
    489
    0
    0
    Een vriendin van mijn zusje gaat voor het kleine meisje een armbandje maken met een sterretje eraan en voor mijn vriendin een bedeltje met een hartje en dan uit dat hartje steekt datzelfde sterretje. Het sterretje zit er zeg maar met slechts 1 puntje in.

Heb het idee al met haar besproken en ze vond het erg mooi. Dit gaat het dus worden.

Bedankt voor het meedenken allemaal.

7. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Klinkt idd heel mooi!

Deel Deze Pagina