hoi dames, ik ben op zoek naar leuke ideeen voor de verjaardag van mijn zoontje. het word een piratenfeest. nu ben ik eigenlijk op zoek naar een leuke en orginele tractatie om zelf te maken. en ook leuke piraten decoratie ideeen. ben benieuwd! groetjes
Bij de action hebben ze bij de bakspulletjes suikerfiguurtjes in piratenthema. Ook heel goedkoop, 9 voor 0,99
Deze heb ikzelf gemaakt! Ook heel veel bij de action gekocht, piraten vlaggen ( groot) en feestvlaggetjes kartonnen bordjes en bekertjes piraten hoedjes enz enz. View attachment 342671
wat leuk die piratenboot! ik ga morgen toch eens bij de action kijken. het duurt nog wel even voordat hij jarig is, maar je kan het maar vast hebben
Ik zag deze traktatie ook voorbij komen: Gezonde Traktatie :: Eierkoek piraat En op deze site staat zelfs een heel draaiboek voor een piratenfeeestje: Draaiboek Piratenfeestje - Ik ga trakteren, Traktatie, Traktaties, Kindertraktatie, Kindertraktaties, Verjaardag, kinderfeestje Ze hebben er ook vlaggenlijnen,ballonnen etc in dit thema: Ik ga trakteren, Traktatie, Traktaties, Kindertraktatie, Kindertraktaties, Verjaardag, kinderfeestje