Ik heb heel veel babykleertjes liggen voor een jongetje maat 50/56/62/68 Sommige gebruikt andere zo goed als nieuw Merk en nonmerk Wat is nu een normale prijs om per stuk te vragen zodat het een beetje verkoopt ik zou zelf nooit 1 euro per kledingstuk betalen ja als het nog echt mooi is of merk Iemand tips
Mijn ervaring is dat die kleine maatjes heel moeilijk te verkopen zijn. Ik heb er daarom iemand die het goed kon gebruiken blij mee gemaakt.
Ik deed het per pakket en dan een prijs die niet te hoog lag, dat verkocht wel goed, los wil vooral in de kleine maatjes eigenlijk niet . Tenzij je op ene rommelmarkt staat.
hier werden die kleine maatjes ook nauwelijks verkocht. wel logisch eigenlijk, als je een baby verwacht wil je alles nieuw kopen. op een uitzondering daargelaten natuurlijk...
Oke dus in pakketen erop Het gaat om zo ongeveer 600 stuks Veel zelf gekocht heel veel gekregen van familie die al kindjes hebben en er van af wouden ze willen het ook niet meer terug
Dan ben ik die uitzondering Ik heb, op twee pakjes na, alleen maar tweedehands kleertjes in de kast liggen Zowel gekregen van familie als zelf gekocht via marktplaats en de kringloopwinkel Ik vind het veel leuker om zoveel mogelijk kleertjes voor zo weinig mogelijk geld te scoren dan naar de winkel te gaan en daar alles nieuw aan te schaffen. Hangt er vanaf hoeveel je hebt? Ik vind het altijd handig als het is opgedeeld in setjes, dus 1 pakket met een paar bij elkaar passende broekjes en truitjes en eventueel sokjes. Bv. 3 of 4 setjes per pakket. En het meest praktisch is dan naar mijn idee zoveel dat het nog precies als brievenbuspost kan worden verzonden! Maar er zijn vast ook mensen die wel een heel groot pakket in 1x willen afnemen. Handig als je nog helemaal niks in huis hebt.
Per maat een pakket maken en proberen zo goed mogelijk foto's te maken dat je goed kan zien wat er allemaal in een pakket zit. Je kan wel 8 foto's plaatsen. Vind ook dat een goede foto zeer prijsbepalend is. Soms zie je advertenties met hele slechte foto's. Dan neem ik de gok zelf niet want voor hetzelfde is het niets. Ik reken gemiddeld 50 cent per item en sokjes etc. tel ik niet mee. Ongeacht of het merk is of niet. Ik ben trouwens ook een uitzondering denk ik. Voor onze jongste ook de kleertjes 2e hands. Van de oudste had ik alles weg gegeven in de kleine maatjes omdat we in principe geen 2e meer hadden verwacht. En aangezien ze dat zo kort aan hebben geen nieuwe voorraad gekocht behalve rompers, die koop ik altijd nieuw.
Nou dat word morgen even fotos maken pfff zal een werk worden Haha ja 600 stuks ik schrok er ook van toen ik alles bij elkaar zette Maarja van alles wat ik verdien eraan gaan er ook weer leuke kadootjes naar de kindjes van wie ik allemaal de kleertjes heb gehad Ze willen het niet terug dan maar zo
Weet je wat leuk is.. alles op 1 berg en dan een foto...ahhhhhh lijkt me echt zo geweldig!! Een mount everest aan kinderkleding...hahaha
Hahah zal morgen even een foto maken van de stapel en hem hier plaatsen Moet het toch hellemaal uitzoeken verder
Ik zou dr mee op een rommelmarkt gaan staan, veel minder werk, en gewoon alles 50 cent op een grote stapel, wedden dat je alles zo kwijt bent.
Als je hier kijkt zie je een hoop rommelmarkten van Rotterdam en omgeving. Als je dan verder klikt kom je vaak bij de organisator terecht en daar kun je een kraam huren. Zuid-Holland | Agenda rommelmarkten vlooienmarkten boekenmarkten kofferbakverkopen antiek- en curiosamarkten - Meukisleuk.nl
Ik dat ook dat een rommelmarkt veel beter werkt dan marktplaats! Succes en ik ben benieuwd naar je kledingberg-foto
Zou ook op de rommelmarkt gaan staan. Doe ik twee keer in het jaar. Supergezellige dag, leeg huis en een fijne opbrengst.
Ik zou 25 euro excl. Verzenden voor 50/56 En voor 62-68 vragen .. Dat is waarvoor het hier in de buurt voor weg gaat Ik zet hem wel altijd op bieden .. En dan samen uitkomen