Dag dames.. Wij hebben onlangs een peuterbed gekocht bij de Ikea. Moeten alleen nog een matrasje kopen. Heeft iemand hier ervaring mee? We hebben het niet zo breed dus ik zou qua portemonnee het liefst de goedkoopste kopen, maar vind het wel belangrijk dat mijn dochtertje gewoon een goed bed heeft. Dus ben benieuwd naar jullie ervaringen??
ik heb het ena goedkoopste gekocht en ben er zeer tevreden mee. Heb wel eens de goedkoopste gehad maar vond die toch te dun, je voelde de lattenbodem erdoorheen en dat lijkt me niet lekker liggen.
de goedkoopste is niet aan te raden, erg dun zeker de slappna is te dun. En ook de snosa vonden we te dun. We hebben de Vinka, bevalt prima zoon slaapt er heerlijk op. Wij wilden ook geen dure matras, wil hem gewoon weg kunnen gooien als hij eruit gegroeid is. Ook zus slaapt op een Ikea matras (maar dan een meegroei zij heeft de skont en die bevalt ook prima).
Ja die dunste leek me inderdaad ook niks. Nou weegt mijn dochtertje niet zo veel, maar het idee is dat ze nog wel een aantal jaren in dit bedje zal liggen, en dan moet ze niet op een gegeven moment op de lattenbodem liggen nee.. Ik zal eens langs gaan en vergelijken. Bedankt voor jullie reacties!