dreumes(16mnd) verkouden bij ouders slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Henrieke1984, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Henrieke1984

Henrieke1984 Niet meer actief

Mijn dochtertjes is verkouden vooral erg hoesten, ze slaapt 's avonds in d'r eigen bedje, maar na 1u. wordt ze wakker geef d'r pijnstilling voor doorkomende kiesjes en nu ook een zetpil om rustig te kunnen slapen; maar na 30 min. begint ze te huilen en dan nemen wij d'r bij ons in bed en dan slaapt ze rustig verder tot 7u.
    Ze hoest in d'r slaap niet alleen tegen 5u. wordt ze even wakker en krijgt een hoest bui.
    Nu ben ik zelf zwanger (21 wkn) en ook verkouden (en bijholtontsteking), en heb toch liever dat ze in d'r eigen bedje gaat slapen.
    Ik heb alleen geen zin in strijd op dit moment omdat ik zelf moe wordt van de verkoudheid, hoe zorg ik dat ze rustig in d'r eigen bedje wil blijven?

2. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Ik ken het probleem.
    Onze zoon heeft drie weken gekwakkeld met eerst diarree waar hij niet lekker van was. Toen de 6e ziekte en nu is hij verkouden. Al die tijd begon hij in zijn bed, maar eindigde halverwege de nacht bij ons.
    Nu heb ik het idee dat hij ons gewoon aan het bespelen is, want het was vannacht dolle boel bij ons in bed.

Ik ben bang dat er niets anders op zit dan weer gewoon consequent weer te gaan handhaven dat ze in hun bedje slapen. Misschien dat je samen met je man wat kan afspreken voor de tijd dat jij niet lekker bent.

Succes ermee

3. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Owww wat zielig! Gewoon lekker bij jullie in bed!
    Wanneer ze beter is, wil ze vanzelf wel weer in haar eigen bed. Zo niet.....dan pas de strijd aangaan, nu niet..... ze moet eerst beter worden.
    Succes!

4. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik zou het ook pas proberen als ze beter is.

Deel Deze Pagina