Decapeptyl, Puregon en Pregnyl en Ustrogestan

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door moontje b, 8 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje b

moontje b Actief lid

13 jun 2008
    287
    0
    0
    Hallo Meiden,

Ik start binnenkort met ICSI en krijg de onderstaande medicatie. Wie is hiermee bekend en hoe zit het dan met de bijwerkingen?

Decapeptyl, Puregon en Pregnyl en Ustrogestan

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik heb heel wat gespoten (deze dus ook) en vrij weinig last van bijwerkingen gehad.
    Over het algemeen voelde ik me vooral zwanger door die rommel.
    Zere borsten, moe etc.
    Hoofdpijn hoor je ook veel...

Heel veel succes!

Utrogestan is vooral rommel! Letterlijk dan...inlegkruisje is dan geen overbodige luxe.
    Deze bolletjes maken je ook behoorlijk zwanger, gevoelsmatig net zoals de Pregnyl.

3. snoopybanjer

28 mrt 2008
    56
    0
    0
    Hallo Moontje,

Ik ben halverwege mijn eerste IVF, dus heb nog niet alles gebruikt, tot nu toe Decapeptyl en Puregon.

Van de Decapeptyl heb ik hoofdpijn gekregen, maar dat is goed te bestrijden met (veel) water drinken en paracetamol. Van de Puregon kan ik niet zeggen dat ik last heb gekregen van bijwerkingen.

Heel veel succes!

Groetjes,
    snoopy

4. moontje b

moontje b Actief lid

13 jun 2008
    287
    0
    0
    IVF of IVF/ICSI? Hoe gaat het tot nu toe?

5. snoopybanjer

28 mrt 2008
    56
    0
    0
    IVF, maar omdat ik vanwege Endometriose klachten de pil heb geslikt afgelopen maanden volg ik het lange protocol dat meestal voor ICSI wordt gebruikt.

Vandaag de eerste echo gehad, en ik zit volgens de gyn op schema. Maandag voor de tweede echo en dan verwachten ze woensdag of donderdag de punctie uit te voeren.

Groetjes,
    snoopy

6. Goblingglow

Goblingglow Actief lid

8 sep 2008
    369
    0
    0
    Achterhoek
    Nou ik heb vooral last van emo buien, ik zit midden in mijn eerste icsi behandeling. Morgenochtend de punctie.
    Pregnyl merk ik nu nog niets van.
    Wel veel gerommel in mijn buik en een zwaar gevoel, maar dat hoort er allemaal bij.

Succes meid !

Liefs Gobje

Deel Deze Pagina