Ik heb een aantal spulletjes op marktplaats staan voor het eerst.... Na 4 dagen staan de meeste spulletjes al op pagina 50/75 en sommige al op 100. heeft het dan nog zin om het erop te laten staan? hoe doen jullie dit? Hebben jullie de spullen op zo'n hoge pagina toch nog wel verkocht? Het zijn op zicht wel specifieke zaken: nieuwe gordijnen, roedes. e.d waar mensen als ze het nodig hebben denk ik wel specifiek voor gaan zoeken.... Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Je mag ze toch een aantal keren gratis weer naar voren 'uppen'? Na hoeveel keer weet ik niet precies, maar daarna moet je betalen.
Nou wat je al zegt. Mensen gaan vaak toch wel filteren op afstand e.d Dan sta je direct weer hoger. Zou het nog niet weghalen want kan nog prima.
Mensen zoeken idd vaak toch op afstand,prijs etc dus dan sta je vaak weer een stuk hoger. Gratis naar boven halen kan volgens mij niet meer hoor? Tsja en al die bedrijven die tegenwoordig maar bovenaan staan dat worden en ook steeds meer, waar is het marktplaats idee dan nog?
ik filter sowieso op afstand, dus staan idd soms nog "oude" advertenties, maar die staan redelijk op 1 van de eerste pagina's... en er is zoveel waar ik gelijk voor doorblader...ik bied ook op dingne die op latere agina's staan...dus denk wel dat het nut heeft hoor..
Bedankt voor jullie reacties! (ja er komen steeds meer bedrijven op! gek hé) hebben julli nog vaak iets verkocht wat er al langer op stond?
Ik had laatst het skipakje van mn dochter erop staan. Was het alweer vergeten en een week of 4 later ineens een bod. Ik ging akkoord met minder dan de vraagprijs, en plots ineens nog 2 biedingen , maar was helaas al met de eerste akkoord gegaan.
Gewoon laten staan hoor, hebben wij ook vaak gehad, met meubels etc. Mensen zoeken vaak dichtbij om iets op te halen en dan komen ze wel bij je uit. Omgekeerd heb ik ook weleens dingen gekocht die er al behoorlijk lang opstonden. Mocht het te lang duren kun je het er altijd weer afhalen en een keer opnieuw plaatsen.
Wat je wel zou kunnen doen is je advertentie's verwijderen en dann weer opnieuw plaatsen. Zo sta je (zonder kosten) weer op de 1e pagina. Zie dat dat vaak wordt gedaan op mp.
ik kopieer de tekst van de advertentie, en plak die in de nieuwe advertentie.. nog geen 1 minuut werk en de advertentie staat weer op pagina 1 doe ik sowieso 1x per 2 dagen minimaal
volgens mij is het gewoon direct betalen om omhoog te halen.. maar ik doe dus elke 1-2 dagen de advertentie kopiëren en plakken.. gratis en maar 1 minuut werk per advertentie
O ja, zo kan het ook. Misschien was dat vroeger zo, dat je ze een keer gratis naar voren kon halen. Er ligt mij hier iets van bij.
Laat je de oude advertentie dan ook staan? Is handig om die te laten staan voor het geval dat mensen hem in hun favorieten hebben gezet.
Nee, die moet je zelfs verwijderen anders wist MP beide advertenties omdat dubbel plaatsen niet mag. De oude verwijder ik dus meteen als de nieuwe erop staat