Jullie hebben het vast in het journaal gezien, dat een jongen "voor de grap " zijn hamster die hij niet meer wilde , los liet lopen in een Albertheijn. "we konde er wel om lachen , het was een grap " Hoelang heeft dat arme beestje daar rondgelopen?! De dierenarts schatte dat ie al een tijdje niets gegeten en gedronken had. Hij was vermagerd ! Sorry hoor maar ik kan niet lachen om dit "grapje". Ik vind het dierenmishandeling! Gelukkig wil de gene die hem gevonden heeft wèl goed voor het diertje zorgen. Verdienen kleine dieren geen respect? zo dat is eruit.....pff
Ik ben het helemaal met je eens! Ik zag het vanmorgen op het journaal...2 van die jongens met geen verantwoordelijkheid die met een bosje bloemen de AH ingestuurt werden. Gelukkig wilde de vrouw die de hamster gevonden had hem wel houden, want hem weer meegeven met die jongens zou de hamster z'n dood zijn geworden ben ik bang. Jongens ga lekker buiten een balletje trappen en gein uithalen maar niet met een levend wezentje! Mirre
Heeft dat beestje daar dagen gelopen? Wat zielig. Ik heb er nog niks over gehoord. Maar snap 1 ding niet de filiaalen zijn zo beveiligd dat als dat beestje s`nachts aan de wandel zou gaan het alarm af moet gaan. De camara`s zouden dan ook moet reageren. Dan kan het alleen zo zijn dat het beestje dagen stil heeft gezeten Zielig hoor.
Mee eens. Ik hoorde de verklaring van die jongen vanmorgen met open mond aan tijdens het nieuws...Dit zijn geen leuke grapjes meer.
Ik durf het bijna niet te vertellen, maar ik doe het toch Toen ik een jaar of 6, 7 was vond ik buiten een zielig muisje. Ik had er zo'n medelijden mee dat ik het muisje meenam naar de Albert Heijn (!) en hem achterliet op de kaasafdeling Volgens mij had 'ie daar de tijd van zijn leven. Ik zie het nog zo voor me, alsof het gisteren was!
Binnen camera`s staan snachts meestal niet aan in de winkel. Alleen bij de deuren, ingangen en kluis. Ik werk zelf in een supermarkt dus weet een beetje hoe dat gaat...
beetje raar dat dat beestje niets gegeten heeft, er zou daar toch genoeg moeten liggen zou je verwachten.. maar goed.. waarom de albert heijn in hemelsnaam eigenlijk. Sommige dingen snap ik niet zo hoor! Om welke leeftijd gaat het\?
Gupsie, AH heeft altijd die reclame van "hamsteren" met die hamsters, wss. zijn ze daardoor op hun zieke geintje gekomen? Maar arm beestje, gelukkig heeft hij nu een beter huisje gevonden
Het beestje heeft waarschijnlijk wel rondgelopen hoor. Je kunt een alarm instellen zoals je wilt. Bijvoorbeeld beestjes zien ze wel, maar daar gaat ie niet op af. Maar als er een mens binnen komt/zit wel. En ze zullen dat alarm vast niet heel gevoelig hebben staan, want als er dan eens een muis binnen zit, gaat elke keer het alarm af. Je kunt dus ook makkelijk een alarm nemen als je een kat hebt. Veel mensen weten dat niet eens. Nou, verder vind ik het wel heel zielig voor het kleine beestje. Gelukkig is ie gevonden door een dierenliefhebster. x Linda