Even de volgende vraag, ik zie in de supermarkt af en toe een vriendelijke moeder met een meisje. Hoe ze op haar kind reageert is ook mijn manier en we zijn van ongeveer dezelfde leeftijd. Nu zat ik er aan te denken om haar eens aan te spreken, en misschien wel een voorstel te doen voor een bakje koffie. Kan dat? Of is dat raar? Hoe zou jij het vinden als je aangesproken wordt door een wildvreemde andere moeder? Ik twijfel nogal...
Ik zou gewoon een keer een praatje maken en als het klikt haar eens uitnodigen voor de koffie. Nee heb je ja kun je krijgen
Ik ben een die met iedereen praat. Me man zegt weleens; hoe kan jij dat met wildvreemde mensen een praatje maken? Ik kan dat niet. Ik heb er geen problemen mee, ik maak zo een praatje met iedereen. Iemand uitnodigen is weer een ander verhaal haha....
Ik zou haar eerst een paar keer aanspreken voordat ik uberhaupt over koffie begon, maar ik moet wel eerlijk zeggen dat ik een nogal kat uit de boom kijker ben. Ik zou het persoonlijk vreemd vinden wanneer iemand me dit zomaar uit het niets zou vragen zeg maar, maar als ze me een paar keer zou hebben aangesproken zou ik het wel leuk vinden.
maar het is nog maar de vraag of ik haar nog een paar keer zal zien want het is niet in mijn eigen vaste supermarkt
Zelfde als mamabri zegt. Vind het trouwens wel knap dat je het durft. Ik durf geen vreemde mensen aan te spreken
Nou dan zou ik het er wel op wagen denk ik. Ik maak wel makkelijk contact en praat ook met iedereen, maar ik zou niet zomaar iemand voor koffie vragen. Aan de andere kant, waarom eigenlijk ook niet?
Ik zou het wel grappig vinden. Afhankelijk van hoe iemand bij mij overkomt, zou ik er wel of niet op in gaan, maar dat heeft dus gewoon te maken met de vraag of de klik wederzijds is.
hihi ik zou in eerste instantie wel denken huh??? Maar zou daar best voor open staan hoor. Misschien idd eerst eens gewoon aanspreken, kijken of je nog meer gemeenschappelijke interesses hebt.
hihi dat heb ik ook, maar ik wordt heel vaak aangesproken door vreemde mensen. Als kind al, of ik nou in de bus, trein of metro zat. En nog, ik zeg heel vaak gedag tegen mensen die mij wel eens aan hebben gesproken (ik woon in een klein stadje) Mijn man is hier geboren en kent dus veel mensen. Maar hij zegt vaak, wie is dat dan? Dan is mijn antwoord: geen idee, daar heb ik ooit eens mee staan praten hahahaha, maar uit mezelf zal ik niet gauw iemand aanspreken.
Tja... Ik zou dat wel leuk vinden...maar dat weet je nooit bij mensen Ik heb dat ook met een vrouw die kom ik altijd op dezelfde dag tegen bij de kringloopwinkel. Leuk mens. Ze heeft ook al eens eerder mij aangesproken ( kwam eens met een leuke broek naar me toe...ik had een kleinere maat...was helemaal wat voor mij zei ze) Elke keer denk ik...we moeten eens wat gaan drinken., Dat kan ook daar dus ik denk dat ik het eens een keer ga voorstellen.
Leuk joh! Gewoon doen, als ze het niet ziet zitten, dan is het jammer... Maar als je de inschatting goed heb gemaakt zal dat niet zo snel gebeuren... Leuk spontaniteit! Doen!
Ik zou het ook gewoon doen hoor. En aangezien je haar dus niet zo snel tegenkomt geeft het ook niet als het op niets uitloopt. Ik zou zeggen leg het gewoon uit, inclusief dat je niet zeker wist of je het zou doen maar dat het je gezellig lijkt. Is toch voor haar ook een compliment? Vind het trouwens knap dat je het doet hoor, succes!
Zelf zou ik dat nooit durven, maar ik zou het wel heel leuk vinden als een andere moeder mij zou aanspreken.
ik zou het gewoon doen leuk toch, misschien hou je er wel een hele vriendschap aan over. ik ben er heel makkelijk in vind het altijd wel grappig ben niet echt verlegen
Gewoon doe joh! Hartstikke leuk en je hebt niks te verliezen! Ik ben zelf ook zo'n buurt die met iedereen kletst, maar ja ik kom uit het durp haha. Ik zou gerust iemand aanspreken en als het klikt, iemand uitnodigen van: joh kom eens gezellig koffiedrinken, kunnen onze kids ook lekker samen spelen! Ik zou het ook leuk vinden als iemand dat aan mij zou vragen, vooral als ik het helemaal niet zou verwachten. Van zulke kleine dingetjes kan ik helemaal gelukkig worden eigenlijk hahaha...succes!
leuk! en misschien is daar in de buurt wel een mogelijkheid om ff een bakkie te doen. Ik zou daar wel voor openstaan.