hoe menthol gaasje verwijderen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamzie, 17 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    je moet bij de arts een verdovings middel vragen zit in zo'n doorzichtig spuitding...wist ik nu de naam hiervan maar:S*%#. Mijn 2de zoontje had ook zoveel pijn erna en zodra ik dat erop deed dan voelde hij niks meer in combinatie met paracetamol.

2. Damali

Damali Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.238
    170
    63
    ocherum wat erg, gelukkig is het er nu af heel veel sterkte en ik hoop dat het gauw beter gaat.

3. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Aaaaah nee wat stom! Oh en dat bij een autistisch kindje, ja die kan je nu niet meer wijsmaken dat het geen zeer doet.

Mag je er vaseline op smeren? Je kan hem proberen duidelijk te maken dat hij met vaseline geen pijn heeft met plassen misschien? Heb je wel kans dat je de komende jaren vast zit aan de vaseline met plassen ook niet heel handig.

Je kan hem ook extra veel laten drinken en de kraan aanzetten als hij op de wc zit. misschien komt langzaam de positieve associatie dan terug bij het plassen? En hoe meer hij drinkt hoe dunner zijn plas, hoe minder zeer.

Werkt doorpakken bij hem of moet je zijn gedrag negeren met eten? Anders alles misschien gewoon even loslaten en je focussen op veel drinken (niet het plassen, dat komt dan vanzelf want hij zal toch een keertje moeten) dan gaat hij echt vanzelf plassen én dan gaat hij merken dat het geen zeer meer doet.
    En als het allemaal niet wil misschien toch even hulp zoeken vanuit MKD voor hem?

4. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    hoe is het vandaag gegaan?

5. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ahh wat sneu om te lezen zeg :(
    Gaat het inmiddels beter??

6. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    vandaag ging het al een stuk beter gelukkig.
    Heb vandaag geprobeerd om zonder gaasje en creme te doen.
    En nu ging het meteen een stuk beter. Hij ging gewoon op tijd plassen. Dus het gaat de goede kant op :) :)

7. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    gelukkig maar... pak van je hart

8. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ja zeker! Want bij Erik weet je maar nooit. Een klein dingetje wat niet helemaal gaat zoals het moet gaan kan voor maanden lange problemen zorgen.
    Kan alsnog gebeuren hoor.....dus we zijn er nog niet. Maar vooralsnog lijkt het de goede kant op te gaan :)

Deel Deze Pagina