Hallo allemaal, Wil graag advies ff... Ik denk dat ik mijn eisprong 6 aug heb gehad, merkte aan slijm en had ook een beetje pijn tijdens het vrijen. Mijn NOD was afgelopen zonder en heb ik twee dagen ervoor op vrijdag getest (kon me niet inhouden), maar deze was echt negatief! Nu ben ik nog niet ongesteld en wil graag weer testen, maar kan het nu wel al of moet ik nog een paar dagen wachten? heb trouwens sinds twee dagen echt knallende hoofdpijn en een soort van ongesteldheid gevoel in me onderbuik, maar ook weer niet echt:S beetje vaag! Wel af en toe steken aan de zijkant.. Verder helemaal geen gekke dingen... Wat zouden jullie doen? Al gaan testen of nog niet? XXX
Ik zou gewoon testen! Zou die weer negetief zijn kun je altijd een paar dagen later als je nog niet ongi bent weer testen! sommige testen zijn niet zo gevoellig als andere en geven het dus pas wat later aan! heel erg veel succes! ik hoop voor je dat het Positief is!
als ik jou was zou ik ook gewoon testen, is idd zo dat niet alle testen even gevoel zijn.... en je zit nu na je NOD.... zal voor je duimen
Lieve meiden, Ik heb net getest... Helaas was tie nega... Misschien over n paar daagjes weer proberen als ik nog niet ongi ben geworden... Super lief dat jullie meeleven xje
ja als je 6 augustus je eisprong hebt gehad dan heb je toch ip 14 dagen later, dus iid 20 augustus je NOD? Ik heb 10 augustus me eisprong gehad en dus 24 NOD. Miss is het gewoon nog te vroeg om te testen en heb je je vergist in je NOD.
@Fleurtjes & Fleurtje: Misschien snap ik het niet helemaal dan haha, maar zal t allemaal even precies uitleggen dan... 19 juli was de 1e dag van mn laatste ongi, en heb n cyclus van 28 dgn. Op het internet had ik dan berekent dat mijn eisprong rond 1 a 2 aug viel, maar toen had ik nergens last van (gebruik geen evotesten), maar op 6aug wel, zoals ik al zei .. last van slijmerig spul en pijn tijdens het vrijen, dus ik vermoed dat daar me eisprong was (zeker weten doe ik het niet).. Dus als je dan uitgaat ve cyclus van 28 dagen, zou ik de 15e weer ongi moeten worden toch? dus dan dacht ik dat ik misschien een late eisprong heb gehad?? X
@nijma: nee nog geen ongi te bekennen?? Wel sinds paar uurtjes last van me onderrug.. heb ik altijd last van als mn ongi eraan komt.. Dus tja afwachten maar ! X
Hey Ff een tip als je wilt testen... Gebruik de testen van de kruidvat en dan die van 2 voor 5 euro Die hebben maar weinig HCG nodig, andere testen hebben meer hcg nodig voor een positief resultaat. Deze heb ik ook gebruikt 4 dagen voor NOD en toen gaf die wel posi aan maar die van de clearblue gaf nega aan. Ik was toen wel zwanger. ( helaas na een MK nu niet meer) Liefs Joy
@joy wat jammer van je mk...lijkt me echt een rot gevoel @tahee idd afwachten dan maar, boh nooit gedacht dat bij zwanger raken zoveel wachten en geduld kwam kijken. Had altijd een heel romantisch idee ervan beetje naief hihi @ 1981 ik moet de 22ste worden, heb vandaag al een testje gedaan helaas negatief, maar ook wel erg vroeg denk ik.ik denk dat je vrijdag het best kunt proberen en als dan niet is na het weekend nogmaals misschien? ben je trouwens van 1981? ik ook