In juli/aug 2016 ben ik na behandeling van mijn pap2 weer op pap1 gekomen.. In september 5e dag menstruatie de prikpil laten zetten maar vanwege vervelende bijwerkingen deze niet herhaald.. Daarna geen menstruatie gehad.. Nu sinds n ruime week licht bloedverlies.. 2x per dag met afvegen. Soms n drupje in maandverband.. Wel de menstruatieklachten.. Rugpijn buikkramp pijnlijke borsten hoofdpijn.. pff vreselijk Het wil niet doorzetten ofzo. Moet ik hier wat mee? Kan ik hier wat mee? Afwachten of naar huisarts/gyn? Ervaringen? Alvast bedankt!
Dankje voor je reactie en sorry voor mijn late antwoord.. Het bloedverlies is bij druppeltjes gebleven en inmiddels verdwenen.. Wel veel slijmverlies.. Ik heb voor de zekerheid nog n test gedaan maar die was negatief.. Had ook niet heel anders verwacht want mijn laatste keer onveilige sex (met mijn inmiddels ex) was afgelopen 9 febr.. (Ja dat hou ik dan weer wel bij ) Kun je ook wat bloed en slijm verliezen bij evt eisprong? Ik kan niet wachtsn tot t allemaal weer op gang is/komt.. Dat afwachten en onzeker gedoe vind ik vreselijk..
Prikpil is 'berucht' om zijn mogelijk langdurige invloed op cyclus. Het ontpillen ervan kan wel tot 2 jaar duren. Dus als een zwangerschap uitgesloten is, is afwachten denk ik beste wat je kunt doen. Het enige dat een huisarts kan doen is met hormonen een 'doorbraakbloeding' forceren, maar het is dan de vraag of je daar mee geholpen wordt of dat je lijf nog meer in de war raakt van nog een stoot hormonen ?