Hoi ik ben 23 jaar en denk dat ik zwanger ben heb last van me onderrug sinds 2 weken ongeveer en me buik is ook erg gevoelig heb ook last van me borsten, Maar ben niet misselijk ofso heb je mischien advies voor me dat zou ik dat graag weten naturlijk!
Idd testen. Ik had toen ik zwanger was ook nergens echt last en waar ik wel last van had waren geen duidelijke zwangerschapskwaaltjes: *extreem moe *ook het heel koud hebben *ontzettende roodgloeiende wangen *mijn haar wordt heel snel vet s'morgens gewassen diezelfde avond al vet (normaal heb ik dat niet) *ook mijn huid is erg vet vooral mijn gezicht (normaal juist een erg droge huid) *en dan nog mijn ogen die branden en zijn heel droog Heb even een berichtje van iemand die het zelfde ad als ik gekopieërd om te laten zien welke dingen mijn symptomen waren.
wow deze symptonen heb ik dus ook, zit hier nu dus ook met gloeiende wangen en daa heb ik normaal echt geen last van. Ook is m'n haar behoorlijk snel vet terwijl het voordat ik stopte met de pil,net stro was.(misschien komt dit wel gewoon door stoppen met de pil bij mij) Ik ben ook erg moe, maar dat ben ik normaal ook haha.en m'n ogen voelen de laatste tijd erg droog en branderig aan....spannend. Ook m'n borsten zelf erg gevoelig als is dit de laatste 2 dagen wel; iets minder geworden.En soms steken in me onderbuik.Ook heb ik wel meer last van gasvorming hihi
hey meid, hoelang ben je van de pil af? Kan van ontpillen zijn,. had ook vet haar branderig ogen enzo/
Het vorige lijstje er ff bij: *extreem moe *ook het heel koud hebben *ontzettende roodgloeiende wangen *mijn haar wordt heel snel vet s'morgens gewassen diezelfde avond al vet (normaal heb ik dat niet) *ook mijn huid is erg vet vooral mijn gezicht (normaal juist een erg droge huid) Hier heb ik dus ook last van! Zit ook nu te bibberen. Verder herken ik de rug-en buikpijn ook wel. Had ik bij mijn zwangerschap van Sverre ook vrij lang.
ik ben sinds 30 juni 2008 gestopt met de pil. Erst wilde ik m'n haar maximaal 1 keer p week wassen omdat het altijd zo lang duurde voordat de droogheid eruit was, nu moet ik het echt om de dag wassen.
Meiden, ik heb ook even een vraag. MIjn vriend en ik zijn een halfjaar bezig geweest met klussen maar na een halfjaar kregen steeds vaker meningsverschillen enzo, en wilde hij het liever even uitstellen. Ik ben aan de pil gegaan en vandaag twee weken geleden, had ik de stop week. Maar, ik ben nu dus twee weken overtijd. Ik heb heel erg veel last van me borsten, ze doen echt heel erg pijn, en ook me tepels doen pijn. Ook ben ik misselijk, 's ochtends maar ook de rest van de dag. Ook heb ik soms last van me buik. Herkennen jullie dit en denken jullie dat ik zwanger ben? En, hoe moet ik het tegen mijn vriend zeggen? Hij heeft gezegd dat als ik zwanger ben, dat hij er dan ook gelukkig mee is, maar het zit me toch dwars dat hij het wilde uitstellen enzo.. Zou hij dan minder van mij en de kleine gaan houden? HELP!
Okee, ik ben gewoon heel snel bang enzo.. en dan denk ik de raarste dingen! Maar hoedenk je over die symptomen?
Hallo Renate, Waarschijnlijk is het ook erg frustrerend geweest voor jouw vriend op een bepaald moment en dat hij daardoor even zoiets had van 'even niet'. Mannen schijnen door de stress van het moeten presteren meer moeite kunnen hebben met het presteren. Sterker nog wanneer er kunstmatig (dus bijv. bij een hormoonbehandeling) aan een baby gewerkt wordt schijnen mannen omdat ze op bepaalde momenten MOETEN presteren, last te kunnen krijgen van tijdelijke impotentie. Ik zou niet meteen van rampscenario's uitgaan. Los daarvan het is toch een gedeelde wens van jullie om zwanger te raken? Als dat nu zo is, heerlijk toch? Geniet er lekker van! En jouw vriend zal misschien verrast zijn maar ik kan me niet voorstellen dat hij er niet blij mee zou zijn. Liefs, Kid
ik heb wel last van een opgeblazen buik( net of me buik dikker is ), last van me onderug ontzettend moe, veel plassen, veel dorst, me plas is behoorlijk geel. veel afscheiding. maargoed ik heb zondag me ei gehad, en die avond ook geklust, stel... zou ik dan nu dingen kunnen gaan voelen? of vnaf wanneer ga je de eerste dingen voelen?
beebie, het lijkt mij erg snel om dingen te voelen. Maar ja er zijn ook meiden die al van alles voelen vanaf de eisprong
Heey Kid, Ik heb hem verteld dat ik denk dat ik zwanger ben, omdat ik die symptomen heb maar, hij doet er zo luchtig over! Ik denk al na over de verhuizing die er MOET komen als ik zwanger ben (we wonen nu in een kleine studio) en over meer dingen, en als ik er dan met hem over wil praten zegt ie 'ik wil eerst zien dat je zwanger bent, daarna praat ik erover'! Maar ik heb hem nodig! Als ik hartstikke misselijk ben, heb ik geen zin en geen puf om eten te koken, maar daar houd hij ook geen rekening mee.. Vanmiddag had onze kat gespuugd, ik hoef dat echt niet te zien want dan moet ik zelf ook, en dan doet hij moeilijk als ik vraag of hij het op wilt ruimen! Hij zegt dat hij wel een kindje wilt, maar af en toe lijkt het net alsof hij liever heeft dat ik oprot ofzo.. maar dat ligt misschien ook aan mij.. dit is mijn eerste serieuze relatie en de eerste keer dat ik samenwoon... Achjaa.. x