Hoe merk je dat je zwanger bent?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Anoniempje2009, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    Oh dat is toch typisch iets voor mannen hoor, eerst zien dan geloven.Terwijl vrouwen de babykamer bij wijze van spreken al hebben ingericht in gedachten. Kijk dat begrijp ik ook wel, maar hij moet je wel steunen als je niet lekker bent. Ik bedoel alsof je daarom gevraagd hebt toch?heb je het wel tegen hem gezegd dat je het niet leuk vind dat hij zo doet?Zou ik wel doen hoor, want soms bedoelen ze er niks kwaad mee maar zijn ze gewoon lomp.Die van mij kan er ook wat van hoor, gelukkig geeft hij dat ook zelf toe.

Succes meid,

Groetjes,
    Griekie

2. Nathalie01

Nathalie01 Actief lid

7 dec 2008
    419
    0
    0
    Het vertellen.. ;)
    En afwachten hoe hij reageerd.. meer kan je niet doen.. :rolleyes:

3. Nathalie01

Nathalie01 Actief lid

7 dec 2008
    419
    0
    0
    Edit ; had gerageerd op een oud bericht , sorry !

4. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    En heb je al getest Renate20608?

5. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Zelfde hier, als ik aangeef van ,schat voel me niet zo lekker ga ff in bad, ohh ok, of toen voor me mk toen eht nog raak was, schat wil jij de kattenbak doen, krege ik als antwoord "kun je dat zelf niet "
    Uiteidelijk ook zelf gedaan.

6. kid2009

kid2009 Actief lid

6 okt 2008
    304
    0
    0
    Den Haag
    Renate,

Ik denk dat hij gewoon een testje wil zien. die van mij was ook heel erg voorzichtig met blij worden (zeker na een miskraam) maar na 2 keer testen liet hij zichzelf toe om er blij mee te zijn.

heb je al getest trouwens? Klein tipje de testen van checkpoint kun je normalitair al gebruiken voordat je je nod hebt gehad. Waarom probeer je die niet?

Ook leuk die testen blijven goed in tegenstelling tot Clear blue na een tijdje vervaagd het en zie je niets meer. (voor als je het wilt bewaren..)

Blijf positief meid,
    Kid

7. Anoniempje2009

Anoniempje2009 Nieuw lid

19 jan 2009
    4
    0
    0
    Leiden
    Nou ik heb de test gedaan maar ben niet zwanger :( En me nicht heeft vandaag 1 weg laten halen omdat het kindje ziek was echt K** :cry:

8. Anoniempje2009

Anoniempje2009 Nieuw lid

19 jan 2009
    4
    0
    0
    Leiden
    Nou ik heb de test gedaan maar ben niet zwanger :( En me nicht heeft vandaag 1 weg laten halen omdat het kindje ziek was echt K** :cry:

9. caroline16

caroline16 Niet meer actief

dankjewel voor alle tips allemaal ;)

Ik heb een test gehaald, moet hem alleen nog doen haha ;)

Alecia, jou verhaal herken ik ook. Als ik mijn partner vraag of hij de kattebak wilt doen krijg ik ook zo'n antwoord maar uiteindelijk, na veel gezeur, doet hij het meestal wel.

Anoniempje2009, allemaal niet zo leuk dus. Maar er zijn nog meerdere kansen ;) Blijf positief!

Ik laat het jullie weten als ik heb getest!

xx

10. caroline16

caroline16 Niet meer actief

meiden ik heb getest...

en ik word mamaa!
    ik ben zoo blij :)

En mijn vriend ook, hij reageerde goed en is super vrolijk!

xx

11. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Leuk!
    Gefeliciteerd Renate20608!
    En mooi dat je vriend erook enthosiast over was!

12. Deejay88

Deejay88 Nieuw lid

24 jan 2009
    3
    0
    0
    Lieve vrouwen onder elkaar haha,

Ik heb sinds een tijdje een vol en duwend gevoel in mijn onderbuik, gisteren kwam er melkwitte afscheiding uit mijn vagina en ik kom sinds gisteren soms echt niet uit mijn woorden en heb ineens veel last van tranende ogen. Ik moet dit weekend ongesteld worden maar heb nog helemaal geen gevoel dat dit moet komen terwijl ik dit normaal wel heb....toch maar testje doen of niet?

13. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    hoi hoi

vanaf wanneer kun je deze symptomen hebben dan? Ik herken dit zo! Maar bij mij is er nog niks zeker, ook niet met testen :(

groetjes

14. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Huisvrouw/verpleegster/eigen baas
    Maleisie
    hay,

Van harte meid. Ik ben blij dat het goed is gekomen. Mannen hebben soms wat tijd nodig!
    Succes met alles !

xxx moeder van 2 jongens,

Deel Deze Pagina