Hoi dames, Ik heb een vraagje.. Ik ben nu een jaar ongeveer gestopt met de "Diana-pil", deze heb ik ruim tien jaar geslikt. En ik heb een regelmatige cyclus van 28 dagen. De laatste keer was ik 10 januari ong tot de 16e. En op de 22e en 23e heb ik gemeenschap gehad (om het zo maar te noemen.) Helaas was dit niet veilg en is hij ook niet in me kl gekomen. Sorry dat ik het zo moet vertellen, maar moet het effe kwijt haha. Een dag erna zag ik tijdens het douchen een propje eruit komen en later op die dag (de 24e) voelde ik mijn eisprong (heel duidelijk steken aan de linkerkant.) Sinds de 29ste voel ik me vooral 's avonds misselijk, ik hoef nog net niet over te geven (gelukkig.) En ik had ook even last van mn buik (aan de linkerzijkant,) mn borsten en mn rug. Ik hoef pas donderdag weer ongesteld te worden, zou dit kunnen betekenen dat ik misschien toch zwanger ben: Alvast bedankt voor jullie reacties
zou kunnen! maar je lichaam kan je ook voor de gek houden! heb zelf ook de diane pil geslikt! ben blij dat ik er van af ben! ik ga denk ik morgen een testje doen! succes en laat je het even weten of je zwanger bent ja of nee?
hoikes meis, ben het met xxxbeebiexxx eens je lichaam kan je ook voor de zot houden! maar ik hoop voor u het beste veel succes liefs, lilliby
Hoi hoi, Dat is inderdaad zo, het kan ook zijn dat mn lichaam mij voor de gek aan het houden is. Wat ook kan is dat ik misschien ziek aan het worden ben, want heb het koud en voel echt warm aan. En bepaalde momenten heb ik hoofdpijn. Alleen is het een beetje raar dat ik al die dingen uitgerekend nu pas voel en dat al die kenmerken normaal gesproken nooit zo sterk zijn (ruim een week voor mijn menstruatie.) Maar ik zal jullie op de hoogte houden, in ieder geval bedankt voor jullie reacties p.s. Ben zelf ook heel blij dat ik eindelijk gestopt ben met de Diana pil. Heb gehoord dat het juist heel slecht is om het 10 jaar lang te slikken. Je kan er diabetes van krijgen geloof ik. En succes met testen!
Dag meiden! Ik zou jullie nog op de hoogte houden. Ik heb vandaag een test gedaan en het is inderdaad raak! Ik ben dus zwanger, raar hoor maar wel spannend! Groetjes, Chocoprinses
GEFELICITEERD! raar he dat je eigelijk een week voor je ongi al voelde dat je misschien toch zwanger was goed instinct heb je hihi
Ja inderdaad best wel raar dat ik het toen al merkten. En toen de menstruatie uitbleef wist ik bijna zeker dat het inderdaad toch raak was. Maar bedankt voor je compliment daantje22