Curettage en seks

Discussie in 'Miskraam' gestart door Poohbeer, 17 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Hallo meiden,

Afgelopen vrijdag ben ik voor een spoed curettage opgenomen in het UMC. Nu vraag ik me af hoe het zit met seks na een curettage, wanneer mag dat weer...bloedverlies is heeeel minimaal. Heb verder geen adviezen gekregen. Heb 13 nov gehoord dat er geen hartslag meer was toen ziekenhuis in en uit tot we 2 december kregen te horen dat de curettage die op 6 december gepland stond geannuleerd kon worden omdat ik zogenaamd schoon was. Niets bleek minder waar want ik had sinds 13 december weer hevige bloedingen en grote stolsel. We hebben nu dus een maand en een week zo goed als geen seks gehad en daarmee heb ik het wel gehad, haaha, dus wanneer mogen we weer, iemand advies?

Liefs,
    Wendy

2. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Hoi Wendy,

Na mijn curettage kreeg ik het advies om geen sex te hebben tot dat het bloeden gestopt was en zeker 3 weken na de curettage.
    Dit omdat je BMM opgerekt is en met sex en b.v. in bad of een zwembad gaan, kan infecties veroorzaken.
    Ik zou dus nog even wachten.
    Sterkte verder met alles.

Liefs Hope

3. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    tegen mij gaven ze het advies 2 weken te wachten.
    en het bloeden moet gestopt zijn.
    heel veel sterkte en rustig aan.
    liefs chantal.

4. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Hoi Wendy,
    Allereerst natuurlijk heel veel sterkte.
    Ik wil je niet bezorgd maken, maar ik kreeg na mijn curretage pas na 5 dagen veel bloedverlies, terwijl ik eerst maar een paar drupjes had.
    Het kan dus nog komen, alhoewel ik dat natuurlijk niet hoop voor je.
    Als ik jou was zou ik dus nog even wachten met sex...
    Ik kreeg ook het advies om te wachten tot er echt geen bloedverlies meer was.
    Groetjes, Anakin.

5. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Hoi Wendy,

ten eerste heel veel sterkte,
    ze hebben mij geadviseerd om geen sex te hebben totdat het bloeden volledig gestopt is.
    Bij mij heeft dat ongeveer een week geduurd, van de eerste twee dagen hele hevige bloedingen en daarna steeds minder tot niets meer!
    Als je wel sex hebt heb je kans op infecties dus dat risico moet je niet lopen!

Liefs
    Jette

Deel Deze Pagina