Heel wisselend, ik kan bij de Aldi staan dim-dammen of ik een bakje salade van 1,49 of 1,79 neem, terwijl ik de dag erna zonder te verblikken of verblozen een shirtje of blouse van Mac Gregor van 99,95 koop .
Ik ben absoluut niet merkentrouw. Ik kijk wat er in de reclame is, neem regelmatig huismerk mee en als ik in de buurt van een Lidl ben dan kies ik steevast daarvoor. Boodschappen zijn stervensduur hier in Zweden en de Lidl is tenminste betaalbaar en verkoopt hier ook veel A-merken voor minder geld trouwens. Aldi hebben ze hier helaas niet.
Zal niet perse aan de tijd liggen, ligt aan de school vaak, wat voor mensen hun kinderen naar die school sturen. Even verderop bij ons was een school waar duur juist heel belangrijk was. Wij moesten dan wel erg lachen om de jochies met Lacoste polo's aan, maar zij lachten net zo hard terug naar onze 'alternatieve' outfits en paarse haren. Zucht, wat een heerlijke tijd
h&m vind ik echt geen merk. Dan is v&d en c&a het ook in mijn ogen. Maar Only en Vero Moda wel (ik heb daar diverse dingen van Watcher gekocht en dat is behoorlijk aan de prijs)
Ik gebruik niet bewust merkspul.Ik haal wat ik leuk of lekker vind en de ene keer is het merk en de andere keer niet. Maar als je bijvoorbeeld in mijn kleren snuffel dan zie je wel wat vaker Mexx-Nike-Esprit-Reebok en heel veel vesten. Ik heb 23 vesten...echt een tic van me.Ik bedoel trouwens geen wollen vesten maar echt de nike-mexx etc dames sport vesten in leuke en lieve kleurtjes en zwart natuurlijk.Maar er zijn ook een paar merkeloze vesten tussen.En de zwarte nike jazzpants vind ik heerlijk zitten en ik doe niet aan jazz.Heb er meteen 3 gehaald. Ik kleed me dus wel vaak sportief en haal wel altijd de zwarte Nike gympen. Bij de Action haal ik zachte en fluffy sokken omdat ik daar ook een tic mee heb.Vooral de sokjes die net vachtjes zijn. Boodschappen doe ik zowel bij de Lidl als de Appie. Ligt eraan wat er in de reclame is of niet.En waar we trek/zin in hebben.
merk boeit me niet. met merkkleding vind ik wel vaak dat het exclusiever en van betere kwaliteit is. dan wil ik nog weleens wat kopen. ik doe er dan ook lang mee. maar verder nee het boeit me niets. voor boodschappen geldt dat net zo; ik stel hele andere eisen aan een product dan het merk en de prijs.
qua etenswaar vind ik sommige dingen moet maar van 1 merk zijn, ik kom weleens bij me schoonouders (sorry als ik iemand beledig hiermee) en die hebebn dan pindakaas van lidl ofzo JEZUS .. er is er maar 1 en dat is toch echt Calvé qua kleding ben ik een hel gaat bijna heel me maandsalaris aan op ik heb altijd een tik dat ik van sommige emrken gewoon iets in de kas moet hebben hangen.. tony cohen so mooi, maar even over het vorige berichtje merk is kwaliteit helaa sniet mee eens soms wel c&a truitje en iets anders merk ik het wel.. maar heb vorig jaar met veel zeuren me gucci laarzen gehad .. prijs 890 euro.. kwaliteit echt k*t sorry hoor normaal altidj heel tevreden maar jezus die laarzen mag je aleen binnen aan anders zien ze er niet meer uit en geloof meik ben zuinig.. maarjah.. CALVÉ
Niet perse merkgericht..Wel hou wel van lampen van bijv. jan des bouvrie en spullen van de Ikea. Qua boodschappen gaan we eigenlijk altijd naar de aldi en jumbo. Wel heb ik standaard elke weekend chips van Lays en deo en verzorgingsproducten van zwitzal en dove etc. en pampers voor de kids. Ook wasmiddel meestal een merk omdat ik vind dat de was daar schoner van word, zo ook afwasmiddel atijd van dreft. Met kleding krijgen we zo nu en dan wat van noppies of mexx maar zelf koop ik gewoon bij de bentex oid, die hebben ook mooie kleertjes. Voor ons zelf idem, al haal ik eens per zoveel tijd wel nike schoenen die lopen zo lekker.
Hier ook heel verschillend; H&M en Ikea vind ik geen merken. Only en Vero Moda valt er een beetje tussen. Voor Tygo koop ik veel Mexx / Esprit gewoon omdat ik t leuk vind. Voor mezelf vind ik t belangrijk dat t model leuk is en t merk maakt me niet uit. Bier MOET van vriendlief van Amstel zijn. Verder in de supermarkt zowel huismerk als A merken. Kortom een mix.
ik drink alleen merkcola, omdat ik die goedkope echt niet lekker vind (met uitzondering van die van lidl, die is wel lekker) de rest koop ik meestal juist geen merkspullen. want ik heb het nou eenmaal niet echt breed. gisteren nog gekeken: drinkyoghurt van optimel is 29 cent duurder dan c1000 eigen merk en ik proef toch geen verschil. zo heb ik dat bij bijna alle boodschappen.
Over chocola gesproken....Ik ben gek op Milka repen. Die van de Lidl zijn inderdaad ook lekker. Wat ik echt helemaal niet lekker vind is cote d'or .... bah!
Sommige etenswaren koop ik inderdaad altijd merk , cola altijd van coca cola , calve pindakaas en mayonaise , en kinderverzorgingsproducten pak ik ook altijd zwitsal en natusan .. qua kleding ook altijd merk , voor de kleine en mezelf .. doe ik wel bewust omdat ik het idee heb dat het kwalitatief beter is dan bijv. zeeman of iets van de markt , 2 keer wassen en je hebt god weet hoe lange armen en het lijfje van een naveltruitje
Oh dat ben ik wel met je vriend eens hoor Euroshopper bier en dat soort dingen zijn niet te zuipen! Daar ben ik dus ook erg merkvast in: Hertog Jan, Jupiler, Amstel of Alfa bier. Soms Dommelsch. Anders niks.
890 euro voor een paar laarzen? Ik geloof dat ik in mijn hele leven bij elkaar nog geen 890 euro voor laarzen heb uitgegeven! Wow.. ik ben echt in shock.
Kleding en schoenen komen echt overal weg..Van Marktplaats tot H&M , Bristol, Esprit, Mexx, Hema, Vero Moda..Only..Enzzzz.... T ligt er maar net aan , wat leuk is .. en soms de leuke aanbiedingen.. 'Vroeger' moest ik alles zowat van merk hebben..Maar nu maakt het me niet uit..Als het maar mooi is lekker zit en naar verhouding duurzaam is.. Eten en drinken:een mix van A en B merken.. Wasmiddelash of Ariel..wasverzachter:Robijn of Lenor. Shampoo:verschillend..cremespoeling van c-1000 eigen merk vind ik weer heel fijn.En anders palmolive anti-klit.. Vaatwasblokjes:Nu altijd die van dreft en die zijn vaak in de aanbieding..
Ik ben best merk gericht met name kleertje voor zoonie! qua etenswaar altijd calve pindakaas en de rest kan me nie zoveel schelen! es cola vindk net zo lekker hoor!
Dat boeit me helemaal niet. Koop zo min mogelijk 'voorgefabriceerde' dingen en de rest komt van de Lidl of de AH. Schoenen hebben we wel van een duurder merk, maar dat betaalt zich weer terug in levensduur Oh ja, Lays chips. Andere vinden we niet lekker. Ik let er wel meer op, niet omdat ik per sé merkspullen wil, maar omdat ik liever mooie spullen heb die langer meegaan dan wegwerp made-in-china dingen.
Aldi en C1000 zitten bij ons dicht bij elkaar en wat ik bij de aldi niet halen kan, haal ik bij C1000. A-merken hebben we bijna niet in huis. Alleen Amstelbier, omdat die gewoon het lekkerst is.