Koffie hebben wij trouwens ook van merk (K&G) die van de aldi vind mijn vriend niet lekker nml. Las hier ook ergens iets over pindakaas van de litl maar die vind ik persoonlijk heerlijk
Mee eens, tis een kwestie van proberen. Cola light vind ik van alle merken smerig (goedkope en de dure) Maar van de gewone cola vind ik eigen merk c1000 lekker. Maar die van de Lidl/Aldi/Plus vind ik m smerig. 1 van mijn zoons moet de Aldi cassis hebben, die vind alle andere smerig, ook de dure A merken.
hier iemand die wel merken voor haar man en zoontje koopt, maar niet voor haarzelf.... mijn zoontje wil ik graag leuke stoere merkkleertjes aandoen, maar betaal er nooit de volle prijs voor, meestal van marktplaats of de andere kinderkleidng sites....merken zoals oilily, jottum en vingino vind ik erg leuk. Mijn man heeft altijd merk spijkerbroeken, omdat de c&a etc niet zo lekker zitten....bovenkleding is meestal ook merk (Mexx) voor mijzelf koop ik nooit merkkleding, meestal gewoon Miss Etam, omdat ik die wel leuk vind. Op schoenen bezuinig ik echt niet voor ons 3en. qua levensmiddelen hebben we veel merkprodukten, omdat wij die vaak wat lekkerder vinden, zoals koffie, thee, chips etc.... Brood moet van de bakker, en vlees vers van de slager... Pampers heb ik ook altijd merk gekocht ivm luieruitslag van ons zoontje. verzorgingsprodukten zijn ook allemaal merk.
Bijna alles A merk, ik heb meestal de B variant wel geproefd maar niet lekker bevonden (meestal te zoet of te zout). Aldi producten ken ik niet, Aldi is een beetje ver van mijn huis.
t ligt eraan....ik ga altijd eerst naar de aldi of lidl......alles wat ik daar niet kan kopen haal ik nog bij de supermarkt en dat is ook 9 van de 10 keer eigen merk....niet omdat we geen geld hebben maar t kost toevallig een heel stuk minder en t is lekker......en wat ik niet lekker vind neem ik wel duurder ergens anders mee. en dan hebben we weer lekker geld over voor bijvoorbeeld luchtjes deo en make upjes enzo....daaarrrr geven we weer veel geld aan uit dat maakt me meestal niet echt uit hoe duur t is hihihi.
skatje22 schreef: Voor vriendlief is dit weer een ander verhaal, hij is erg breed en heeft dan ook maat xxl. En leuke goed zittende kleding is dan toch echt wel weer merkkleding, vooral G-star. Ooit gehoord van Uncle Sam? Dat is stoere kleding voor stoere mannen en vrouwen. Of heeft je vriend xxl omdat ie te zwaar is? Want dan is dit geen merk voor hem. http://www.unclesam.nl/ Ja wel eens van gehoord, maar nooit wat mee gedaan. Maar heb het net bekeken en het lijkt me wel wat. Vooral die broeken, misschien hebben ze hier ook broeken voor mannen met hele dikke gespierde bovenbenen whahahaha!
frisdranken coca cola, spa&fruit bier jupiler chips Lays wasmiddel Dash en Silan cremespoeling gliss kur chocopasta nutella vlees van de slager Zwitsal voor baby Voor de rest kopen we gewoon de huismerken van lidl, aldi,gb of jumbo hoor.
Ik moest altijd pepsi max hebben, maar bij een vriendin hebben ze altijd cola van de lidl. Die vond ik ook best te drinken, en heb eens de sugar free variant daarvan gehaald (grijs/zilveren etiket) en die is echt goed! Dus nu altijd die, en dat scheelt me toch een hoop geld.
Ik heb best veel merk maar hetgeen wat ik echt ALTIJD merk koop is: chips van Lays Cola van Coca Cola soep van Unox dit omdat ik daarvan de neppe variant niet te zuipen/eten vindt en van nepcola krijg ik koppijn, en aan huid en haar verzorging alles van de Lush. Pleepapier van Page of Edet, alhet andere vind ik schuurpapier, dan schuur je je halve kontgat aan gort. Derest maakt me niet uit.
- Senseo van D.E - Thee van Pickwick - Sandwichspread van Heinz - Tussendoor koekjes alleen van Liga - CHips van Lays en Smiths - En de kattenvoer van de C1000 eigenmerk dit is het enige voer waar mijn katje geen uitslag van krijgt. En verder, het zal mij echt geen reet schelen of het Amerk of Bmerk is.
hier veel huismerk, maar ook wel merken ligt r aan haal meestal mn boodschappen bij bas of aldi , enige wat ik echt belangrijk vind is me chocola haal ik van verkade aangezien ze over zijn gegaan op fairtrade verder kleding helmaal niet merkbewust