Bij mijn eerste ben ik gestript, had effect maar wel erg lang over gedaan, dus ik wist dat de weeën eerder zouden beginnen haha! Bij de tweede en derde begon het met weeën, herkende ze echter niet meteen! Na een uur wel, want ze kwamen terug. Succes meis, hopelijk komt ze snel!
Bij beide kinderen begon de bevalling met weeën die toch wel anders aanvoelden dan alle valse starts die ik de weken ervoor al had gehad. Ik voelde me niet helemaal lekker. Bij de oudste kreeg ik ineens midden in de nacht de drang om de koelkast schoon te maken. Een paar uur later zat ik vol in de weeën..
Ik kreeg wat krampen...voelde eigelijk als ongi-krampen.. Toen de prop verloren.. De krampen stelde eigelijk niks voor maar op een gegeven moment toch maar de vk gebeld omdat ze toch wel regelmatig en vlot achter elkaar kwamen. Vk kwam... zag dat ik al 4 cm had! Toen meteen naar het ziekenhuis want ik was eigelijk pas na 3,5 week uitgerekend. Ik was om 20:00 op het ziekenhuis en om 21:50 ben ik bevallen van mijn zoon. Bij de tweede ging het nog sneller.. Ik had amper het idee dat ik weeen had ,maar omdat het me bekend voorkwam toch maar weer de vk gebeld. En tot ieders grote verbazing had ik al 6 cm! Met een rotgang naar het ziekenhuis...en daar is mijn dochter binnen een uur geboren.. Dus ik ben benieuwd hoe deze bevalling gaat beginnen! Als deze nog sneller gaat dan de eerste 2 knijp ik m toch wel een beetje...
Nou ik ben zeer benieuwd hier... Hier gebeurt nog niet veel... af en toe wat steken down there... Maar niet echt dat ik zo iets heb van.. dit is het! Nee ik ben bang dat het inleiden gaat worden hier... ze heeft nog 4 dagen..... anders zit ik op 42 weken... en word ik dus zowiezo ingeleid..
Achteraf gezien : de krampen in mijn rug/ erg stijve rug paar uur voor mijn vliezen braken. Bleken beginnende rugweeen te zijn.
rug heb ik ook last van.... maar ook al een paar dagen.. en voornamelijk in bed als ik lig.. dus ik geef mijn matras maar de schuld?!
Er is wat aan het werken in ieder geval...spannend hoor! Bij mn tweede had ik die nacht wel een zwaar vervelend gevoel in mn onderbuik, paar uurtjes later begon het.
Bij beide bevallingen vooraf wat onrustige voorweeen, bij de 1e kreeg ik daarna meteen heftige weeen die vrij lang duurde en bij de 2e braken mn vliezen en daarna pas weeen gekregen.
Ja maar jolan dit heb k al een heel poosje, dat ' voorwerk' Ga maar slapen. Dan is er iig weer een dag voorbij!
Dat voorwerk is erg vervelend en vermoeiend. Ik hoop dat je het nog een beetje trekt meis! Slaap lekker zover dat kan, hopelijk gebeurd er snel iets. Knuff
Na een mini strip poging... Kreeg ik flauwe krampen. Verloor mijn slijmprop en toen stopte het weer. Ik ging naar bed en om 3.00 ernome buikweeen. Die duurde gewoon 5 minuten. Wij naar het ziekenhuis en daar geen weeen meer haahhahaah toen weer gestript en een ballon 12 uur later was mijn dametje er !!!