Wie heeft er een combisleeper en wat is jullie ervaring ermee? Ik wil er een aanschaffen voor mijn dochter van 2 maanden, zijn de mouwen niet veel te lang voor zo'n kleintje?
Ik heb met een maand of 7 een grotere maat aangeschaft, tot zo lang kon ik het met een gewone slaapzak redden. Maar ik vind de combisleeper echt super! In de winter heerlijk warm, hij slaapt namelijk niet onder een dekentje ofzo, dat wilde hij al heel lang niet meer. Hij is nog wat te wijd, maar ik heb het halsje en de mouwtjes gewoon ingenomen.
Hier ook een combisleeper en bevalt prima. Ik gebruik nu nog de kleine maat (tot 1 jaar is dat geloof ik) en die zit goed. Hier bleef de kleine ook niet meer onder de dekens liggen en ging zijn hele bedje door.
Het hangt wel af van de grootte van je kindje of je hem nu al kunt gebruiken. De combisleeper is 80cm en bedoelt tot 12 mnd. Mijn dochter heeft hem van 6 t/m 16 mnd aangehad, met 2 mnd was ze er echt in kwijt geraakt. Mijn zoontje past er ook echt nog niet in, hij is ook 2 mnd oud. Ik denk dat ik weer op een maand of 5 ga uitkomen voordat hij erin past. Maar mijn kindjes zijn allebei wel ukkies!
bevalt hier ook prima! gebruik alleen de buitenzak met mouwen heb de binnenzak (nog) niet gebruikt, hij ligt in romper met lange mouw, pyjamabroekje + truitje en de slaapzak met mouwen
handig maar wel een beetje stug. ze liggen er wel een tikkie dwangbuizerig in vind ik. ik vind verschillende slaapzakjes met korte en lange mouwen en bv van badstof veel fijner. en dan nog een dekentje over zijn onderlijf
mijn dochter vond het vreselijk. Die raakte helemaal gefrustreerd omdat ze er niet lekker mee kon omdraaien
Mijn dochter had toen ze bijna 1 was al de grote, dan deed ik een touwtje om de onderkant om m zo dicht te maken dat ze niet naar beneden kon zakken. Ze heeft er prima in geslapen, toen ze net geboren was had ze een gewoon slaapzakje met een dekentje.
ideaal ding! weet niet meer vanaf welke leeftijd we hem hebben gebruikt, maar onze zoon is erg klein (extreem prematuur geboren) en sliep er heerlijk in! Mouwtjes oprollen kan ook En de mouwen zijn wat 'zwaarder', dus wapperen wordt ook minder. Ik ga hem bij mn jongste ook weer gebruiken om het inbakeren af te bouwen!
Wij hebben de puckabag. Heerlijk warm en door de fleece leek ie me comfortabeler dan de combisleeper. Ze is ook zo lekker knuffelbaar met dat ding aan haha. En ik vind de afneembare 'handschoentjes' handig, omdat haar handjes altijd zo ijskoud zijn. Weet alleen niet of ze die wel aan wil Nog niet geprobeerd.