Hoe micro sim kaart maken?

Discussie in 'De lounge' gestart door NoLu, 31 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Triskele

Triskele Niet meer actief

wou net zeggen ik heb gewoon een simlockvrije gekocht en moest ook een ander kaartje hebben, heb ik gewoon bij mijn provider aangevraagd en was er binnen 2 dagen ofzo.

2. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    God o god o god....miss was die vrachtwagen hem gewoon wel verloren en heeft iemand het gevonden ;) boeiuh!!

maar je kan ind. ff bij een telefoonwinkel langs om je simkaart te knippen haha stom he ;)

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ja of een winkelier gekneveld en mishandeld in zijn magazijn van z'n telefoonwinkel waar zijn zoontje bij stond zoals een familielid laatst overkomen is, boeiuh!

4. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hier ook een nieuwe simkaart gekregen toen ik m'n abbo heb verlengd. Gewoon zo'n pasje waar de sim in zat, en je op 2 formaten er uit kom halen (gewoon en micro).

5. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    U(h)mmmm.... ik heb het over een vrachtwagen die iets verliest....nie zo emo doen....

6. NoLu

NoLu Niet meer actief

hmm, ik kan me het onderschrift van noukie89 nog herinneren...;)

Maar zulke dingen zullen wel in het nieuws komen of niet?

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Dat is gewoon en term die men gebruikt als iets gejat is.

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Ja is ook in het nieuws gekomen, regionaal.

maar goed, als niemand het boeit of serieus zo naïef denkt. Ben my guest.

9. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ik zal niet beweren dat ik zelf heilig ben, en weerstand zou kunnen bieden aan zo'n verleidelijk aanbod, dat geef ik eerlijk toe. Daarbij zeg ik ook niet dat ik er wél op in zou gaan, trouwens.

Maar ik zou er zeker niet trots op zijn. En het zeker niet als 'grappig/cool/leuk/geestig/stoer' vermelden op een forum.

Maargoed, ieder zijn ding.

10. Triskele

Triskele Niet meer actief

Ondanks dat dat natuurlijk heel erg is (en je heel emotioneel hierover bent) had dat ook wel kunnen gebeuren voor bv alleen het geld, dus niet perse de telefoons, maakt het niet goed maar had zoiezo kunnen gebeuren.

Want als je het over diefstal hebt ;) de prijzen die ze vragen voor toestellen zijn absurd duur (als je de inkoopsprijzen weet) ondanks dat ik mijn telefoon gewoon heb gekocht snap ik dat mensen ook zo'n telefoon graag willen en geen klein fortuin eraan kunnen missen, dus je hebt inderdaad gewoon (legale!) partijen waar iets mee is dus of een ouder model, outlet, beschadigingen aan dozen e.d. natuurlijk ook genoeg illegale maar ook gewoon legale hoor.

11. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

en dat weet jij van iedereen ?

heb je een glazenbolletje ?

12. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
  13. kippiekip

Wat is er verkeerd aan om te zeggen dat je een leuke deal hebt gesloten ??

Hij is van de vrachtwagen gevallen niet gepikt bij een winkelier die gekneveld is en met zijn zoontje samen was.

Van de vrachtwagen gevallen hoeft niet altijd te betekenen dat het gestolen is hoor ..

14. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    En toch staat die uitdrukking daar wel voor. (zie vorige post) En ik denk dat TS dat ook wel weet, gezien de smileys en leuke toevoegingen...

15. kippiekip

hahahahha wij gebruiken deze uitdrukking echt niet alleen maar om aan te geven dat iets gestolen is hoor ...

er valt bij mijn man zo vaak iets van de vrachtwagen ( werkt in de haven ) dus alles wat daar valt is gestolen ?? ;)

16. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Wat betekend het dan? Deze telefoon is net 2 of 3 maanden op de maakt, die vind je niet voor een outletprijs via via op een legale manier.

17. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Haha, nee. Maar in het algemene taalgebruik (als uitdrukking gebruikt) mag je er wel van uit gaan dat het geen zuivere koffie hoeft te zijn.

Ga maar eens met iets wat 'van de vrachtwagen gevallen is' naar de politie. Wedden dat ze graag even koffie met je willen drinken om even door te babbelen?

En in de context van 'op de grond gevallen', zou ik het niet kopen, want dan loop je het risico dat het kapot of beschadigd is.

18. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Als ik die goederen dan zou meenemen terwijl ik er geen recht op heb is dat gestolen. En die term is algemeen bekend.

19. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Alles wat op de grond valt is vies :)

20. Willie32

Willie32 Actief lid

2 dec 2011
    409
    52
    28
    N-H
    Nah, das gek!

Bij ons betekend het dat iemand niet goed heeft opgelet met het plaatsen van de pallet op de laadklep, met als gevolg dat de pallet eraf gedonderd is.... :p

Tja, dan is meestal de complete lading naar de knoppen, want iets met een beschadigde doos kan al niet eens meer in de winkel verkocht worden :$

Deel Deze Pagina