Hoe micro sim kaart maken?

Discussion in 'De lounge' started by NoLu, Jul 31, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

dat hoeft niet, er bestaat ook zoiets als beschadigde goederen die dus in de winkel niet verkocht kunnen en mogen worden dus op deze manier verkocht worden ... Niet alles is gelijk gestolen hoor..

2. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

Apr 20, 2011
    8,087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
  3. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nee maar via via zon dure telefoon voor en prikkie is gewoon raar, punt. Ts kan het niet schelen, dus haar boeit het niet en zo zullen we het nooit weten. Oogkleppen op en gewoon lekker kopen.

4. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    tuurlijk joh....

..... ik zie ze dagelijks rijden hoor, de vrachtwagen met de laaddeuren waaaaagenwijd open zodat hele pallets met foons over de straat rollen..... echt het lijkt wel sinterklaas!

5. kippiekip

Nogmaals, beschadigde goederen worden ook op deze manier door verkocht, heeft niets met stelen te maken. Punt !

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

dat betekend het hier ook1 om een die de deuren niet dicht heeft gedaan maar ook de moeite genomen heeft een bandje te trekken maar wel uit de dok omhoog moet.

2 palletten goederen naar de knoppen hop de loods in afschrijven en verdelen onder de medewerkers.

7. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    Turkije
    Welke goederen denk je dat er meer in omloop zijn onder particulieren;)

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

nee maar je hebt wel sukkels die het bij de op en overslag al doen en daar worden ze afgeschreven. niemand die er last van heeft

9. kippiekip

daar gaat het toch niet om, jij zegt dat alles gelijk gestolen is maar je zou eens een dagje mee moeten draaien met mijn man in de haven, dingen die letterlijk vallen van de vrachtwagen en daardoor beschadigd raken worden gewoon door verkocht of verdeeld onder de werknemers, die dingen kunnen gewoon niet meer in de winkels worden verkocht.

dus nogmaals niet alles is gestolen wat van vrachtwagens valt.

10. Amfy

Amfy Niet meer actief

gut zelfs levensmiddelen hoor. Dozen met dubbelfris had ik staan! en iedere weer krijg ik tassen vol met boodschappen die verdeeld worden onder de chauffeurs.een nieuwe magnetron broodrooster waterkoker en senseo allemaal eerlijk bij een op en over slag alleen van de vrachtwagen geflikkerd omdat ze niet opletten

11. kippiekip

precies

12. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    Turkije
    Nou moet ik ook maar in de haven gaan werken voor een partij telefoons a 550 euro om door te verkopen

13. kippiekip

Misschien moet je dat inderdaad eens overwegen, ;)

14. Amfy

Amfy Niet meer actief

hoef je niet voor naar de haven hoor. kun je gewoon op een loods gaan werken bij de transporteurs.

15. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    niemand? Ik denk niet dat de leverancier er amused van wordt....;)

16. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

Feb 25, 2009
    6,014
    141
    63
    R'dam
    Die hebben dat ingecalculeerd hoor :)

17. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

Jan 3, 2009
    4,937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Weten we meteen waar die hoge prijzen vandaan komen. Ingecalculeerd. Juistem. ;)

18. Amfy

Amfy Niet meer actief

het word af geschreven en de leverancier krijg van de verzekering het geld terug.

19. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

Feb 25, 2009
    6,014
    141
    63
    R'dam
    Tuurlijk dit word in de kostprijs opgenomen hoor een x percentage aan schade/breuk/verlies/diefstal enz enz.... als je dat als leverancier niet zou doen dan ga je vanzelf nat...en ik denk niet dat je door zo´n opslagpercentage veel betaald maar door de wistmarge...*35 ofzo bij apple...

20. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

Jan 3, 2009
    4,937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    En ik maar premie betalen...

Share This Page