dat hoeft niet, er bestaat ook zoiets als beschadigde goederen die dus in de winkel niet verkocht kunnen en mogen worden dus op deze manier verkocht worden ... Niet alles is gelijk gestolen hoor..
On topic: @TS How to make your own MicroSIM in 3 Minutes - YouTube Maar ipv knippen kun je niet gewoon een nieuwe sim bestellen? Ik zit bij telfort: Nieuwe SIMkaart bestellen en kan gewoon een nieuwe sim bestellen.
Nee maar via via zon dure telefoon voor en prikkie is gewoon raar, punt. Ts kan het niet schelen, dus haar boeit het niet en zo zullen we het nooit weten. Oogkleppen op en gewoon lekker kopen.
tuurlijk joh.... ..... ik zie ze dagelijks rijden hoor, de vrachtwagen met de laaddeuren waaaaagenwijd open zodat hele pallets met foons over de straat rollen..... echt het lijkt wel sinterklaas!
Nogmaals, beschadigde goederen worden ook op deze manier door verkocht, heeft niets met stelen te maken. Punt !
dat betekend het hier ook1 om een die de deuren niet dicht heeft gedaan maar ook de moeite genomen heeft een bandje te trekken maar wel uit de dok omhoog moet. 2 palletten goederen naar de knoppen hop de loods in afschrijven en verdelen onder de medewerkers.
nee maar je hebt wel sukkels die het bij de op en overslag al doen en daar worden ze afgeschreven. niemand die er last van heeft
daar gaat het toch niet om, jij zegt dat alles gelijk gestolen is maar je zou eens een dagje mee moeten draaien met mijn man in de haven, dingen die letterlijk vallen van de vrachtwagen en daardoor beschadigd raken worden gewoon door verkocht of verdeeld onder de werknemers, die dingen kunnen gewoon niet meer in de winkels worden verkocht. dus nogmaals niet alles is gestolen wat van vrachtwagens valt.
gut zelfs levensmiddelen hoor. Dozen met dubbelfris had ik staan! en iedere weer krijg ik tassen vol met boodschappen die verdeeld worden onder de chauffeurs.een nieuwe magnetron broodrooster waterkoker en senseo allemaal eerlijk bij een op en over slag alleen van de vrachtwagen geflikkerd omdat ze niet opletten
Nou moet ik ook maar in de haven gaan werken voor een partij telefoons a 550 euro om door te verkopen
Tuurlijk dit word in de kostprijs opgenomen hoor een x percentage aan schade/breuk/verlies/diefstal enz enz.... als je dat als leverancier niet zou doen dan ga je vanzelf nat...en ik denk niet dat je door zo´n opslagpercentage veel betaald maar door de wistmarge...*35 ofzo bij apple...