Ideeën voor teamuitje!

Discussie in 'De lounge' gestart door Angeliekie, 17 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angeliekie

Angeliekie Bekend lid

29 apr 2013
    520
    8
    18
    Voor ons team (6 personen) ben ik een uitje aan het organiseren, het budget is 50€ pp en we hebben van 12.00 - 17.00 uur de tijd.

Wie heeft er een leuk idee in Den Bosch? Zelf dacht ik aan een workshop bonbons maken maar gezien de prijzen gaat dat niet lukken. Zou het liefst wel iets vergelijkbaars willen dus niet fietsen of kano-en oid..

Voorafgaand willen we lunchen en evt. aan het eind afsluiten met een borrel. O ja het is al over 4 weken dus wellicht nog niet zo'n heel mooi weer.

Wie helpt? :)

2. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Wij hebben laatst tijdens een vrijgezellenfeest teamoploy gedaan. Soort monopoly, maar dan door de binnenstad heen en verdeeld in teams. Was best leuk om te doen vond ik zelf.
    Maar goed, je wil dus niks actiefs doen?

3. MrsSnuggels

MrsSnuggels Actief lid

9 feb 2013
    441
    0
    0
    NULL
    NULL
    - Tapas of sushi workshop? Je zou eens op marktplaats kunnen kijken of iemand in de buurt van je woon/werkplek zich particulier aanbiedt. Dat is meestal niet zo duur. Wij hebben dit destijds ook bij een particulier gedaan met het team. Erg leuk en leerzaam.

- Dansworkshop (plaatselijke dansschool)

4. Loezz

Loezz Actief lid

10 feb 2009
    165
    0
    0
    Verzorgende IG
  5. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Ik heb een paar jaar geleden bij 'werk aan de winkel' in Den Bosch een workshop gehad, dit was wel heel leuk en volgens mij ook niet zo duur.

6. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht

Deel Deze Pagina