Voor ons team (6 personen) ben ik een uitje aan het organiseren, het budget is 50 pp en we hebben van 12.00 - 17.00 uur de tijd. Wie heeft er een leuk idee in Den Bosch? Zelf dacht ik aan een workshop bonbons maken maar gezien de prijzen gaat dat niet lukken. Zou het liefst wel iets vergelijkbaars willen dus niet fietsen of kano-en oid.. Voorafgaand willen we lunchen en evt. aan het eind afsluiten met een borrel. O ja het is al over 4 weken dus wellicht nog niet zo'n heel mooi weer. Wie helpt?
Wij hebben laatst tijdens een vrijgezellenfeest teamoploy gedaan. Soort monopoly, maar dan door de binnenstad heen en verdeeld in teams. Was best leuk om te doen vond ik zelf. Maar goed, je wil dus niks actiefs doen?
- Tapas of sushi workshop? Je zou eens op marktplaats kunnen kijken of iemand in de buurt van je woon/werkplek zich particulier aanbiedt. Dat is meestal niet zo duur. Wij hebben dit destijds ook bij een particulier gedaan met het team. Erg leuk en leerzaam. - Dansworkshop (plaatselijke dansschool)
Ik heb een paar jaar geleden bij 'werk aan de winkel' in Den Bosch een workshop gehad, dit was wel heel leuk en volgens mij ook niet zo duur.